Inaktuell wilmerlarsson | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wilmerlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 17 Augusti 1990

Vad heter du på discord? Willeee#0440

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Över 450 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag är en väldigt aktiv person nu när de är skola efter de så kommer jag va aktiv och fram mot natt/kväll så typ 6 7 timmar om dagen

Vad heter du? Wilmer larsson

Hur gammal är du? 32

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja de är jag har alla sim borgar märken och tycker de är kul att simma

Varför vill du bli polis? Jag vill kunna hjälpa så många personer som möjligt t.ex som att om någon hålls gisslan vill jag kan hjälp dom. Så att dom inte blir skadade eller så dom inte dör under ett fall. Eller så vil jag kunna sätt in rätt personer in i fängelset så att inga oskyldig person hamnar i fängelset. För att jag vill kunna vara en bättre förebild för folket i staden. Att personer vill fortsätta att leva sitt eget liv och inte göra något kriminellt och försöka göra samhället en bättre palts

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? För mig är det personligen att veta hur man kontaktar personer och göra så dom kan lita på dig. Eller att man ska försöka rädda alla som möjligt även fast dom kanske är kriminala personer så förtjänar dom att leva. T.ex om dom håller en person gisslan så ska man försöka skjuta bort pistolen/vapnet istället för att försöka att döda dom men om det inte går så går det inte. Sen att man ska kunna hålla en förebild till dom som är yngre än dig för att dom ska kunna tro på polisen och inte gå den kriminala vägen.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet flera olika saker men dom största sakerna är att man ska kunna ta kritik och kunna hantera stress fulla situationer t-ex bankrån, gisslan taggning eller skotlåsning. Som att man måste kunna prata med personer som kanske inte vill lyssna som att man måste kunna prata ner personer som försöker hoppa ifrån tak/byggnader. Som en polis måste du kunna hantera olika saker som alltid inte kommer beräkna. Som man kanske inte vill göra hela tiden. Men måste för att kunna rätta alla som möjligt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, Har varit en polis i en annan stad och sjukvårdare. Så jag vet hur man hanterar blåljus fordom och vet hur yrket fungerar t.ex hur man kan rädda en person på det bästa sättet eller hur man kan göra samhället en bättre plats.

Hur är du som person? Ja, jag som personer är en ganska lugn person som vet hur man hanterar situationer. I skolan fick han mest C och D men hans bästa och högsta betyg var ett B på idrott, Hans bästa förenskapper var att simma och spela fotboll. Han var ganska populär i skolan och för cirka 6 månader sen flydde han 35år, han har varit polis förut i cirka 4-5 år sen. Just nu har han haft ganska mycket på sin frihet och kör runt mest i sin bil. Men han har skapat ett nytt liv i unive. Där han hoppas att han kan göra värden/staden en mycket bättre och säkrare plats

Är det något vi bör veta om dig? Nä inte men om ni har några fråga rår de bara till att kontakta mig på dc willeee #0440

Tillbaka