- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiler/76561199120324751/
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer
Vad är ditt discord namn? D24#8690
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 1999
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter wilmer larsson och är 20 år gammal han har en Mamma och en Pappa 1 syskon de bor själva tillsammans. Wilmer har gått på racingskola men efter en krock blivit rädd för höga farter. hans intresse för bilar har dock inte försvunnit och spenderar många timmar på att fixa med bilar. väldigt omtänksam men har stake och han säger gärna vad han tycker och tänker. Han har en vinnarskalle och hatar att förlora oavsett vad det är för något. Wilmer dröm har varit att han ska bli en racing kille.wilmer och hans pappa har byggt en Rs6a och en golf r mk7 med V12 och dom båda går i 400 km/h. Vi har byggt båda på 3 årstid. Wilmer gillar sportbilar men även andra bilar också. Han hade en barndums dröm att han ville skapa egna sport bilar och dröm gick igenom han startade en bil butik som gjorde om feta bilar till änu fetare bilar det gick bra för honom och han tjänade bra och håller fortfarande på med det.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på den här servern nu ett tag och märker att det är ett bra community och jag vill utveckla mitt rollspel med mina kompisar och vill satsa på denna server för det är många hjälpsamma och det tycker jag om och därför vill jag satsa på denna server och bli så bra som möjligt på rpa och göra scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en väldigt bra server och jag gillar verkligen roleplayen i det. Väldigt bra server helt enkelt och jag kan inte sluta gilla den.
Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som sa att jag borde testa, jag tvekade men eftersom de tjatade så mycket så testade jag. Det visade sig att det är min favorit server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa så många kompisar som möjligt ha roligt, jobba bra och försöka att få min karaktär så god och bra som möjligt med många som gillar mig och få många kompisar. sen så vill jag få mycket skratt och göra roliga scenarion med kompisar och främlingar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få mycket kompisar och få en välkänd karaktär och inte lallig och ha roligt och få många folk runt omkring att skratta och ha roligt med mig i närheten. Och få långa nattgibb med mina kompisar och ha det så roligt som det bara går.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer
Vad är ditt discord namn? D24#8690
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 1999
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter wilmer larsson och är 20 år gammal han har en Mamma och en Pappa 1 syskon de bor själva tillsammans. Wilmer har gått på racingskola men efter en krock blivit rädd för höga farter. hans intresse för bilar har dock inte försvunnit och spenderar många timmar på att fixa med bilar. väldigt omtänksam men har stake och han säger gärna vad han tycker och tänker. Han har en vinnarskalle och hatar att förlora oavsett vad det är för något. Wilmer dröm har varit att han ska bli en racing kille.wilmer och hans pappa har byggt en Rs6a och en golf r mk7 med V12 och dom båda går i 400 km/h. Vi har byggt båda på 3 årstid. Wilmer gillar sportbilar men även andra bilar också. Han hade en barndums dröm att han ville skapa egna sport bilar och dröm gick igenom han startade en bil butik som gjorde om feta bilar till änu fetare bilar det gick bra för honom och han tjänade bra och håller fortfarande på med det.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på den här servern nu ett tag och märker att det är ett bra community och jag vill utveckla mitt rollspel med mina kompisar och vill satsa på denna server för det är många hjälpsamma och det tycker jag om och därför vill jag satsa på denna server och bli så bra som möjligt på rpa och göra scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en väldigt bra server och jag gillar verkligen roleplayen i det. Väldigt bra server helt enkelt och jag kan inte sluta gilla den.
Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som sa att jag borde testa, jag tvekade men eftersom de tjatade så mycket så testade jag. Det visade sig att det är min favorit server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa så många kompisar som möjligt ha roligt, jobba bra och försöka att få min karaktär så god och bra som möjligt med många som gillar mig och få många kompisar. sen så vill jag få mycket skratt och göra roliga scenarion med kompisar och främlingar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få mycket kompisar och få en välkänd karaktär och inte lallig och ha roligt och få många folk runt omkring att skratta och ha roligt med mig i närheten. Och få långa nattgibb med mina kompisar och ha det så roligt som det bara går.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive.