Inaktuell wilmerlarsson | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? willeee#0440

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bilal Youssef 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stort intresse av fordon. bestämd. har ett leende på läpparna.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär kommer ifrån skåne nere i malmö som har haft en bra uppväxt med båda sina föräldrar som alltid har velat bilal något gott och alltid trott på honom när han gick i skolan när han var liten så gick det inte så bra då han kom med fel umgänge och valde att hoppa av skolan efter det började han jobba hos sin far i norge som dyksvetsare och gjort det i 10 års tid och han tycker att det har fungerat bra samtidigt som det så började han starta ett företag som köpte in bilar ifrån utlandet och tog in i Sverige för att kunna tjäna pengar på det framtidsplaner tänker jag att börja med att få medlem på servernb och sedan bygga sig uppåt vill gärna skaffa mig ett lagligt jobb ig eller kanske bli chef över något företag och efter det så vet jag inte riktigt men jag får börja någonstans och bygga min karaktär uppåt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett seriöst rollspel på servern och ett moget/seriös rp på servern och en trogen spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för mig innebär det att spela för motpartens vinst ig att att man ger och tar som att jag gör ett butiksrån ig och för oss som rånar går det inte som planerat och vår bil går i sönder och då får man rpa ut ifrån det istället för att göra en stor sak av det för det blir inte kul för den andra motpartner som spelar blir inte kul för polisen i varje scenario att det förlorar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag är en gammal spelare på servern ifrån 2020 och har gott om bans på servern men absolut har man lärt sig av sina misstag på servern som att man inte alltid tog saker seriöst på servern och då fick lära sig av sina misstag och förbättra sig och nu vill jag komma tillbaka på nytt efter några år och börja om på nytt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming att man kör och krockar och inte rpar på sina skador som att skriva /me med mera och istället hoppa ut och laga sina bil som inget har hänt även om det inte finns några spelare i närheten sunt förnuft någonting som jag inte skulle gjort irl man utgår alltid utifrån sunt förnuft man tänker en gång extra innan man verkligen gör det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä inte mer att jag har god erfarenhet inom rp tidigare annars har jag inget mer och säga

Finns för många ville skriv exakt ditt namn på discord eller skriv till mig privat heter kevin cow på discord

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Sätter ansökan som inaktuell.
Anledning: Redan Test-Medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka