Accepterad wilmerlarsson | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 22 timmar 45 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och powergaming 2

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han som barn om det tror jag inte så hela seminariumet och då kanske tänkte att jag kanske gjort något fel det lilla kanske och sen tänkte han blev bananer vi han eller något liknande

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja och min kompis skulle träffas han ringde mig och sa att jag skulle komma till Falk snabbt så sa jag Okej jag kommer och sen när jag var där så hoppa in han svarta Saab och då åkte vi bort till hans gäng hus var han sa att det var folk som skottade med dem så sa jag absolut kompis hjälper till det vet du själv då sa han Ja tack så mycket och så åkte vi dit och han har gula kläder och sen var något annat gäng som hade också gula kläder då sa min kompis att det är så att han kände dem men tydligen inte att jag hade helt svarta kläder att jag tog upp händerna för de riktar vapen mot oss och värnar om mitt liv Så jag tar upp händerna och sen så ville de att vi skulle gå in med en buske så jag lyssnade på det och sen efter Sunna Jag sprang därifrån för de sa att jag skulle springa och sen så nice springa ut då börjar folk skjuta mot de gula du bara springer och sen när de hade slutat att skjuta Så sprang jag och sprang och sen så såg jag att de stack och jag sa innan att det är lång gul människor som var död Jag tänkte att jag ville hjälpa han så inte han bara ligger där och då har jag skulle hjälpa han såg Vad heter du skulle jag heller tryckte jag fel knapp så sökte genom att jag tror ingenting och sen så gick ut från Efter det gick in igen och då funkade inte ta upp han och sen blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har du inte behövs följa med min vän när han sa att vi skulle åka var att det var gängkrig då istället kunna bo kvar och sagt till henne att jag vill inte jag hade om nu om jag hade ändå fullt med så hade jag kunnat vara så tokigt är från helt och hållet Men jag vill ändå säga Alltså jag vill ändå rädda han ifrån det är så nöjd med så ingen annan kommer att göra något illa eller liksom så

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade kunnat sprungit av helt ifrån oss och aldrig kommit tillbaka igen Och sen så hade jag kunnat försökt att kontakta någon i mitt kalas innan jag känner fråga typ, dit och hjälpa mig och liksom så får de tog han ena killen och jag var helt själv för att man har varit typ fem-sex stycken Du kan inte göra någonting Ja du får kanske försökt kontakta någon som känner sig med något gäng och hade De hade kommit dit och hjälp mig med i resten av rummet och jag lite så bara fått lite hjälp att jag är hemskt ledsen över det Jag ber hemskt mycket om ursäkt kommer aldrig hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har inte jag hade kunnat stuckit ta från bara så jag skulle inte ens blandat mig med om det de gjorde eller liksom så egentligen så jag hade försöker alltså få mig därifrån alltså utan att de hade gjort någonting mot mig eller så och sen försökt kontakta någon annan kompis eller något sånt som hade kunnat komma och hämta mig eller något liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har aldrig jag aldrig göra om detta och sen att min kompis Jag behöver hjälp att göra och kanske så att ja men då är det bättre Kanske vi hämtar fler då om du om du vet att det är mindre folk eller hur många det Det är bättre att komma fler än färg tänker jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka