Accepterad wilmerlarsson | Ban överklagan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 22 timmar 45 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en securitasvakt och det var inte meningen och är hemskt ledsen över det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis läste i Twitter att det skulle vara bilträff såg jag min kompis bestämde sig för att åka dit och kolla på bilar samt ställa ut sina egna bilar som vi äger att jag tog min Audi RS7 på Hunters in Ford X 1500 och körde dit med och jag känner så ser jag att det står jag för kanske 15 tio stycken bilar uppställda på rad och ungefär sex stycken securitasvakt Och så springer under så jag kör ner försiktigt och ställer min bil samt öppna alla mina dörrar för jag tycker det är snyggare ut när man är på en bilträff även att man kan titta i en i bilen hur det ser ut hur man har pimpat sina bilar och och snacka lite s*** sen kommer Securitas vakterna rusande och pratar med oss och jag är hur trevlig som helst och råkade jag trycka fel knapp så råkar slå en securitasvakt och sen ungefär efter två sekunder så skrev jag att det var miss click men skiter i det och dra ner mig och slå mig med batong och sen sätter de på handbojor så jag ligger på marken ungefär 45 minuter och jag ber om snällt kan ni reser mig upp För jag kan inte resa mig upp och på med det blir väldigt svårt och de skiter i det sedan så får jag hjälp av en annan kille som reser mig upp och sen så tar Securitas vakterna mig och säger att de ska köra mig till polisen för att jag ska ha polisförhör och då sa jag okej och sen tar dom alla mina saker förutom typ mat och läkemedel och sen körde mot krockar och jag är utanför bilen när de behöver mig och Enligt mig själv så tycker jag att dem skulle skriva slash me lägger han bak i baksätet men det gjorde de inte Jag är på det på skadorna som man ska göra och det gjorde inte de de körde vidare som ingenting sen när vi när vi väl framme vid polisstationen så springer de med mig typ 10 20 minuter på polisstationen samt båtbolag 1 sedan går de in i receptionen och kolla om det är en polis som kan ta upp polisförhör med mig då är det ingen så de går ut med mig och går ner i polisens garage och ser om där är någon och då säger jag flera 12 snälla gånger Kan ni vara snäll och släppa mig men de vägrar de göra och sen till slut så släppte dem mig och då blir min karaktär Så visst sur för att de hade kallat mig fula saker och massa sånt så han slog till dem och det ångrar jag rätt mycket att det kommer aldrig inträffa igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade inte behövt slå till Securitas vakterna Men när de kollar min fula saker och inte lyssnar på en så blir ens karaktär Sur Och då slog han till dem jag hade kunnat räkna till tio och ta ett djupt andetag och tänka på något annat åkte ångrar jag väldigt mycket och det kommer inte inträffa igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga allas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna lyssna på Securitas vakterna som jag gjorde de åker bara försökt lugna ner situationen så mycket som möjligt och att inte slå Securitas vakten Men när de gör min karaktär så arg så fin så finns det inget stort och då ville han slår någon Men han försöker träna sin ilska men han försöker så mycket som möjligt att jag hoppas att ni har jag kan få en chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte slå någon securitasvakt eller liknande Jag försökte så mycket som möjligt men de tog alltså det gick lite och gränsen att jag är hemskt ledsen över dig Jag vill verkligen få en chans till att det kommer aldrig inträffa igen Jag hoppas jag kan få en chans till

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka