Nekad wilmerlarsson | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? D24#8690

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd av vdm sightly permanent

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom ksk trodde att jag djorde de med vilgee och att dom inte som bilen nära den körde rakt in i mig så jag fick sladd och för dom inte såg min bil där bak för den va helt tryckt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom från motorvägen vid Piren och körde ner mot Piren för att jag hade lite bensin i min bil och att jag hade bestämt träff med min ena kompis vid Piren vid stranden vid parkeringen längst ner i hörnan för att han behöver köpa en bil för han har ingen bil och då så tror jag en annan bil som jag har som då det nästan typ full tank på och sen så var jag på väg ner mot min kompis och ringde han och sa att jag är här borta så han gick mot mig och sen så ca 500 meter från en så kunde en annan bil som jag inte såg och körde rakt in i mig där bak så hela min bil fick sladd och min bil hade slutat klart så har du då han som kör på mig Han hade kört därifrån så ingen sådan eller så och sen så sa jag att det var en annan kille som körde upp på MI box så jag fick sladd rakt in i er då sa de bara okej och sen så blir jag förbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade Kanske kunnat ta en annan väg istället för köra rakt fram där det är mycket bilar som kör och kanske ta en lite längre väg och säkrare väg för att undvika att den situationen och att kanske ställa sig på en parkeringsruta och sedan kan jag åka fram till till min kompis då eller kanske ringa honom så att han ska komma dit i Söderfors köra fram till han kanske du att det kommer en bil att köra rakt in igen som suger in i andra människor eller ställas en bit ifrån

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ställa in min bil i garaget och sen ringa min kompis och säga att han skulle komma till garaget för att hämta ut för att vi skulle hämta ut min bil eller så hade jag kunnat Ställer mig på en parkering och sedan gått till min kompis och sedan kört iväg med min bil bil Jag hade kunnat ta en annan väg dit till min kompis och ställt mig på en parkering längre bort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ställa sig på en parkering om man ska vänta på någon eller typ någon ska komma till en eller om man ska gå till den så kan man ställa sig på en parkering det närmaste parkering man hittar och sen gå därifrån till där man ska eller någonting det är ändå att man har liksom åker kanske ta en annan väg dit där det inte är så mycket folk eller bilar eller trafik för att undvika den situationen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka