Nekad wilmerlarsson | Ban överklagan [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? D24#8690

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 11 timmar 55 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by philip320 server du har blivit avstängd för fråga inte om skostorlek halv och

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fråga personen som ville köpa min cross och så fråga jag om dko storlek för alla andra gör de till mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ställt upp typ alla mina bilar vid piren och så efter typ 5 10 min så kom där en kille först och va intresserad av min rs7 men han hade inte pengar till den ljust nu sa han så han gick vidare sen så kom där en anna kille och kollade på mina fordon och han va intresserad av min en cross som står vid parkeringen så sa han vad ska du ha för den så sa jag den kostar 250 tusen ny och så sa han hundra tusen är de ok så jag jag de går bra så skulle börja skriva över och när jag hade skrivet /transfervehicle så frågade jag han om hans sko storlek och då sa han de och så skrev jag över min cross på han och han swisha mig och sen efter typ 20 sekunder så va jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade kunnat kolla upp han id istället för att fråga han och att ksk gått lite längre bort när vi skulle göra affären

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla hans Id själv eller tryckt pgdn och sedan skrivit över crossen på han och han hade swihat mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid kolla upp han id innan affären så man kommer i håg den och att gå lite längre bort ksk om där är mycket folk bredvid eller något för att underlätta

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka