Nekad wilmerlarsson | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? D24#8690

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 49 dagar 22 tummar 39 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du blivit avstängd för suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig pågrund av det som såg ut att vara ett "vårdlöst beteende". Från deras perspektiv såg det ut som min avsikt var att köra in i andras bilar eller skada deras ägodelar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Piren för att hoppa in i min orangea audi rs6. Men pågrund av min dator så hade inte mina grafiker laddats in och eftersom det hände körde jag runt på Piren för att leta efter ett mindre befolkat område där jag kunde se något. Allt jag såg var en grå öppen yta utan några fordon eller människor. Efter det insåg jag att min bil var sönder och att den rök och därför beslöt jag mig för att köra iväg från området för att hindra att bli bannad på felaktiva skäl pågrund av grafikstrul.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser personligen att det var en felaktig ban eftersom mitt felaktiga handlade grundades på en grafikbugg. Jag vet att det brukar vara bilar på Piren och just därför höll jag mig till den högra sidan av parkeringen där det oftast är mer öde för att undvika kollisioner med andra fordon. Jag har spelat på denna servern i flera veckor och varför skulle jag, med seriös rp och vänner på servern sätta mig i klistret med mening? Jag vet ju förstås från tidigare erfarenheter att det är nolltollerans mot lall på servern, men det jag gjorde var inte medvetet överhuvudtaget.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart. Jag förstår nu att jag borde bara ha väntat på att det skulle laddat in eller startat om mitt spel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? . Jag har lärt mig att ha tålamod när det kommer till grafikstrul istället för att försöka lösa det på egen hand. Detta brukar oftast leda till problem och det är lätthänt att det slutar som i mitt fall. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till er och till de på piren vars bilar jag råkade kvadda. Det var inte medvetet gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka