Nekad wilmerlarsson | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmerlarsson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? wilmer

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2007

Vad heter du på discord? willeee#0440

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varierar väldigt mycket men största delen av dagarna men väldigt mycket

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månder ca

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt skulle jag underlätta för staffsen genom att främst kicka personer som lallar och byter mot Unives regler. Hade inte tvekat på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det hade varit någon som jag känner. Hade också använt mig av sv-ban och anpassat en kick eller sv-ban utifrån de regelbrott som begås. Eftersom det vissa tider och på vissa platser kan vara mycket lall som förstör rpn för en själv och också de runt om en så står man ofta i sådana situationer där man skulle vilja göra något åt det och i detta fall hade det underlättat något enormt genom att vara servervakt då jag endast vill höja rp nivån på servern.
Men som sagt hade jag framförallt viljat underlätta för staffsen så mycket som möjligt så de inte behöver lägga energi på lallare som endast är ute efter att förstöra utan i sådana situationer hade jag kunnat få bort lallare och andra personer som begår regelbrott själv utan att behöva stå ut med det vilket jag anser sänker rp nivån.
Jag vet att rdm eller vdm ofta kan förekomma och då hade jag alltid ressat de som blivit rdmade/vdmade samt sv-bannat den som gjort felet. Hade dessutom klippt händelsen om jag anser att regelbrottet bör få en längre ban än 30 minuter och alltid tagit kontakt med en staff vid grövre regelbrott.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? ag känner att eftersom att det är sveriges största RP server så är det viktigt att det finns servervakter som kan ta hand om dom små problemen som större staff inte kan ta hand om. Jag känner alltså att den lilla hjälpen som jag bidrar med som servervakt kan i slutändan göra Unive till inte bara sveriges största utan även sveriges bästa RP server. Jag vill även bli servervakt här för att jag ser ofta så mycket fel när jag RP vilket stör mig, det tar ofta tid för staff att komma när jag gör /report vilket jag respekterar eftersom att dom har större problem att ta hand om, där känner jag att det hade vart perfekt att ha servervakt perms så att jag kan sv banna eller sv kicka, så att staffen kan ta hand om allt annat.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? om jag sa, jag kommer att kunna ta hand om dom mindre regelbrotten som staff inte har tid med att ta hand om. Jag kommer även att kunna hjälpa servern med min lilla insatts så att det blir en bättre RP server för alla. Jag kommer att äntligen kunna ta hand om dom felen och regelbrotten som jag ser när jag RP vilket gör servern sakta men säkert en bättre plats för alla.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag har en mängd tidigare erfarenheter av att både vara servervakt och staff på Unive. Jag har höggrad god koll på alla regler som finns på servern och vet vad som faktiskt räknas som ett regelbrott. Jag kommer alltid vara beredd på att kicka/sv-banna samt att klippa för att sedan ta kontakt med en staff om så skulle behövas i de olika fallen. Jag hade alltid utfört ett professionellt jobb som servervakt kommer samt också att endast använda mina perms när de måste användas aldrig annars. Jag hade också alltid haft kontroll på omgivningen men jag hade aldrig sänkt min egna rp nivå för att kicka eller sv-banna någon utan för mig är det viktigt att alltid hålla en hög rp nivå och hjälpa servern framåt. Jag hade alltid underlättat för staffs så de kan fokusera på viktigare saker som support ärenden eller andra diverse staff uppgifter än någon som bara är inne på servern för att förstöra och lalla och inte har i syfte att rpa på servern.

Varför vill du bli servervakt? För att det är så ofta som jag ser problem, regelbrott och sånt medans jag RP vilket stör mig, jag vill ha en bra RP stund för inte bara mig utan för alla på servern. Med mina perms så kommer jag att kunnat ta hand om dessa regelbrott vilket kommer att göra RP roligare för andra vilket jag tycker är viktigt. Jag vill kunna ha koll på folk runt torget och marja lisas eftersom att det är oftast där som det sker mest regelbrott och lall.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? har rätt bra kunskaper då jag har vart både sv på denna server och staff.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej spelar bara på unive för den server är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka