Nekad WilmerFredriksson | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

WilmerFredriksson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sweturbowilmer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Fredriksson

Vad är ditt discord namn? WiiX#4844

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2009

Berätta om din karaktär. Jag är född 2009-11-30 På sjukhuset med tjejsarsnit, Jag är uppvuxen i Mjölby, Min mamma heter Ulrika och min pappa heter Thomas, Jag är 25 år gammal, jag är ganska modig om jag får säga det själv men när det väll kommer till höjder så blir jag feg så jag är höjdrädd helt enkelt, Jag har ett intresse på fordon (T.ex. Bilar, båtar, flygplan, helikopter, osv) .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en stabil och seriös RP. Inget lall. och bara göra så det blir en skön stämning. jag ska försöka få dig att känna dig som hemma och som att du är ute i det riktiga livet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av just RP servern Unive för att det känns som om det är mycket drama, seriös RP, Seriösa noggranna Stafs, Det är bra poliser och sjukvård osv, Jag tror bara det är den bästa servern för bra Rp, Sköna människor och en allmänt bra Rp server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade just denna server på grund av Youtube, tik tok, och Twitch. Jag har sett cosmo_bt på min fyp (For you page/för dig sida) på tik tok också gick jag in på hans kanal på Youtube och sen såg jag att han streamer typ varje dag kl: 20:00.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att ha kul skaffa mycket vänner och bara ha det Nice, snacka med lite personer och bara ha kul om dagarna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? En bra server, många spelare på den, seriösa Stafs, skön stämning och lite åt det hållet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, jag är aktiv när jag är hemma som jag oftast är eller kanske inte på lov men annars är jag nog aktiv varenda dag skulle jag säga.

Tillbaka