Nekad Wilmer9354 | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229432501/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5f2b5

Vad är din discord tagg? wilmer9354

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: fusk ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig eftersom jag öppnade ett fusk på min dator vilket anticheatet omedelbart upptäckte och ac banna mig det spelar ingen roll att jag inte använde det inne i spelet eller att jag aldrig hann interagera med någon bara det att jag pnna programet för att jag skulle bli bannad jag förstår att servern har mycket strikt nolltolerans mot all form av fusk vilket är helt rätt med tanke på att det är en seriös rp server där man vill ha en rättvis spelupplevelse för alla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad satt jag och testade ett fusket på en annan server för att förstå hur det fungerad när jag sedan anslöt till servern så satt jag på fusket och blev ac bannad direkt jag hann aldrig ens spela med det eller göra något men de är ingen ursäkt för jag hade som plan att spela med det och ber om ursäkt för det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban jag gjorde ett misstag jag öppnade ett program som aldrig borde ha varit igång i närheten av en rpserver oavsett om jag använde det eller inte jag förstår att reglerna är tydliga bara det att ha ett fuskprogram aktivt är ett regelbrott mot serverns regler och jag ångrar att jag satt på det men jag har lärt mig att aldrig sätta på nått fusk att spela som man ska jag ber om ursäkt för att jag satt på det det är 100% mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag sökte igenom döda kroppar när jag var ny till spelet och aldrig gjort om powergaiming när jag inte rpa på skadorna som jag har lärt mig av fearrp som jag har lärt mig av och aldrig gjort om mild lall när jag slog en som slog mig på trygghansa som jag aldrig gjort om shoot on sight när en kille hade jagat oss i 30 min men jag sa inte ut ur bilen bara sköt som jag har lärt mig av och inte gjort om sen nån till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha öppnat det där fusket överhuvudtaget jag inser att det var ett dumt beslut som jag ångrar att jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag har lärt mig att aldrig fuska sätta på nått eller ha ett fusk på datorn ens jag ångrar det är ett stort misstag jag gjorde jag ber om ursäkt för att jag satt på det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka