Nekad Wilmer9354 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229432501/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5f2b5

Vad är din discord tagg? wilmer9354

Vem var det som bannade dig? cmail666

Bild på banmeddelande: ban bild univve2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för att jag satt på ett fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var för 6 månader sen nästan 7 jag skulle till en festival samma dag och fick ett fusk av en kompis som jag skulle testa jag går in på nordix lall och där funkade det så jag skulle testa på unive för jag var trött på att många fuska den tiden så blir jag anticheat bannad direkt för unive har så bra anticheat det var ett misstag att sätta på fusk ångrar det verkligen efter att ha spelat utan fusk länge innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel att sätta på fusk skulle fortsatt köra utan och spela en bra och seriös rpe och följa reglerna och inte spela med fusk

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit p bannad men har några andra banns som jag har lärt mig av och inte gjort om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte sätta på fusk och spelat seriös bra och rolig rpe det var ett misstag ångrar det jätte mycket efterhand och vill verkligen komma tillbaka och lira unive på en hög rpe nivå

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte sätta på fusk spela bra rpe följa reglerna och inte gör nått som man kan bli bannad för

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

@philip320 Jag har lärt mig av bannen jag vill komma tillbaka och köra bra och seriös rp saknar att spela efter varit bannad i 7 månader nu ca

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka