Accepterad Wilmer69 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229432501/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5f2b5

Vad är din discord tagg? wilmer9354

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: 1920x1080-black-solid-color-background.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt mot en kille som hade följt efter oss i 30 minuter som vi har skjutit och riktat imot det är felaktig ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att en kille följer efter mig och mina kompisar och säger att vi har snott hans bil när vi var i en skottlossning så säger vi att han får tillbaka den snart sen väljer han att fortsätta följa efter då väljer vi att rikta så kör han int ifrån och kommer fram flera gånger sen när det Scenario var över fick vi en prio på ett ställe så far vi dit och han väljer att följa efter sen kidnappa vi en person så kommer han tillbaka vi skulle stanna och prata me han vi kidnappa så kommer han efter då hoppar vi ut ur bilen och riktar och han bakar då skjuter jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för han hade följt efter oss i kanske 30 min och kommit tillbaka efter vi har riktat och skjutit

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag loota död kroppar när jag va ny på seplet har lärt mig mycket om de skulle aldrig göra om de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit mot han efter han hade följt efter oss i 30min när vi har riktiat och skjutit

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skjuta mot nån som har följt efter en i 30 min och vi har riktiat och skjutit

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jo jag fattar

Jag kommer ge dig en chans att bevis dig att du har lärt dig av dina misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka