Accepterad Wilmer69 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229432501/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5f2b5

Vad är din discord tagg? wilmer9354

Vem var det som bannade dig? EminSWE

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250420001918.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg ut som att jag försökte använda mitt fordon som ett vapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämna min kompis på sjukan så skulle jag köra till huset så ser jag min kompis bil så försökte jag prata med han men han väljer att köra in i min stora truck min truck har konstig handling så när nån kör in i den så flyger den lätt så så försöker jag köra till han så flyger mina däck in i 2 andra bilar så kommer en sv och sv bannar mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel han körde in i mig flertal gånger när jag försöker prata med han så blev jag lite sur och körde in i han med mening två gånger jag ångrar att jag gjorde det men blev sur när han körde in i mig när jag försökte prata med han

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag loota igenom döda kroppar när jag var ny i servern och har lärt mig av det mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat köra direkt hem efter att han körde in i mig efter jag hade försökt prata med han och inte gjort valet att köra in i han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ångrar det att jag körde in i han det var väldigt onödigt och kunde gjort scenariot annurlunda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Återigen så kommer du att få en chans att visa att du inte är ett problem. @Fille.1 har tidigare gett dig chanser och andra med, dags att du visar att det inte är fel från oss att ge dig chanser.

Skärp dig och motbevisa att du är ett problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka