Accepterad Wilmer10w | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer10w

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? BMW M4

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär kommer att heta Jonas von bmw, han kommer att vara 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jonas är en smart trevlig och snabb tänkande person med en lång erfarenhet inom det kriminell yrket.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas har haft en tung bakgrund med en svår uppväxt. Han föräldrar var drog beroende/missbrukare, och det lätt Jonas in i det kriminella livet fort. Och han lärde sig snabbt att få nya och bättre kontakter som var inblandade i kriminella gäng. Jonas kommer att komma in på unive som en ny medborgare och därmed så kommer han att försöka skaffa sig nya vänner som han kan umgås med i framtiden och därmed utveckla sitt kriminella liv på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har under min tid spelat på olika fivem servrar och har över 1100 timmar med en bra och lång erfarenhet. Därmed så kan jag bidra med den bästa rpn som möligt och hoppas att jag kan få skapa många och roliga senarion för både min sida, mot partnerns sida samt att vi får ut ett bra rpande i det senariot. Jag vet vad som är rätt och fel inom rpn och därmed så kommer senarion där jag deltar i vara mycket roliga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett senario så ska det vara roligt för båda sidorna därmed så menas det att det inte ska bara vara jag som ska vinna senarion. Om du bara är inom rpn för att vinna senarion då har du inget med att göra i rpn och du blir därmed bara en tråkig spelare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har spelat på denna server tidigare och fått en ban men då hade jag inte någon kundskap inom rpn ( det var för typ3 år sedan) Jag har väll någon gång i min rp kariär brytit mot någon regel som tillexempel suntförnuft eller powergaming. Men nu efter en lång erfarenhet så vet jag vad som är rätt och fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, fear rp, suntförnuft, powergaming, c-logg, emote abuse, bugg abuse och quote admin.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag äe en snäll person som brinner för fivem och det skulle få vara roligt att få komma tillbaka till unvie efter en lång period.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka