Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Welin
Vad är ditt discord namn? Wilmer10w#2272
Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att jobba på mekonomen, Vianor eller något inom bil branschen.
Albin är 22 år gammal och är bil intresserad.
Min karaktär kommer att heta Albin Karlsson.
Albin har pluggat fordon och transport och växte upp i Lindköping.
Albin gillar ochså att umngås mina sina polare.
Albins uppväxt var inte så bra. Albins föräldrar bråkade mycket när han var liten så han fick flytta in till en foster familj.
Han är född Juni den 13 år 2001.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att prata med folk och är väldigt skämtsam och kommer att köra roliga senarion på denna server.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag alltid inte kan vinna i mina senarion utan att mina motståndare ochså kan vinna i dom.
Och göra bra rp ifrån mig.
Hur hittade du Unive? Genom tiktok och youtube.
Vad är ditt discord namn? Wilmer10w#2272
Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att jobba på mekonomen, Vianor eller något inom bil branschen.
Albin är 22 år gammal och är bil intresserad.
Min karaktär kommer att heta Albin Karlsson.
Albin har pluggat fordon och transport och växte upp i Lindköping.
Albin gillar ochså att umngås mina sina polare.
Albins uppväxt var inte så bra. Albins föräldrar bråkade mycket när han var liten så han fick flytta in till en foster familj.
Han är född Juni den 13 år 2001.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att prata med folk och är väldigt skämtsam och kommer att köra roliga senarion på denna server.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag alltid inte kan vinna i mina senarion utan att mina motståndare ochså kan vinna i dom.
Och göra bra rp ifrån mig.
Hur hittade du Unive? Genom tiktok och youtube.