Nekad Wilmer10w | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer10w

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Welin

Vad är ditt discord namn? Wilmer10w#2272

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter albin karlsson och är en man som är 25 år gammal han har gjort en återvändo till unive staden och han hoppas att han kan träffa nya roliga vänner han gillar att skafa vänner och är väldigt social av sig själv som person och har sig lätt att skaffa vänner. Albin har öven stort intresse för bilar och är duktig inom bil branchen. Han har växit upp med sin mamma pappa och sin ena bror. Genom ungdommen har han gått igenom mycket. Hans pappa var mekaniker en gång i tiden och Albin hjälpte gjärna till i verkstan och däräven skulle Albin vilja jobba inom bil branchen på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en duktig rpare som kan bidra med rolig och social rp jag har en stor framgång med just social rp och gillar att skffa vänner- Jag kan även alla regler så kommer inte göra misstag på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör ett bra senario så att ni båda kan vinna ett senario så att inte bara du kan vinna för dig själv. Att du får en bra rp stund för båda personerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta gaming menas med att du tar exempel information från ett samtal från discord från din vän ovh tar den informationen vidare in i rpandet till din karaktär fast du igentligen inte visste det. rdm menas med random death match och det menas med att man dödar folk utan anledning t.e.x. att ajg dödar en oskyldig person i sandy.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på andra fivem servrar och kan allt om rollspel så jag vet vad jag gör. Jag har även över 3200 tusen timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt social person av mig själv och gillar att rpa på fri tiden. Jag gillar samt att träffa nya vänner inom rollspel och kan bidra mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka