Nekad wilmer wallsing | Medlem ansökning [Danne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilmer wallsing

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Wallsing

Vad är ditt discord namn? wilmerwallsing

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter wilmer wallsing och han växte upp i väldigt dåliga förhållanden, där mamman var knarkare och pappan jobbade borta 50 veckor av 52 på ett år. Carl fick klara mig mest på egen hand och han hamna snett på det i samhället. Hela Hans uppväxt bestod av att Han hängde mycket ute på torg på nätterna. Han testa alla möjliga substanser. Men när Han blev 20 så kom en vis man fram till han och sa "Vill du verkligen leva såhär". Just den meningen fick Carl att ändra sig själv helt. Han börja plugga upp Hans betyg. Han började söka helgjobb för att försörja sig och sin mamma. Han vill börja jobba som polis. Han försöker även åka runt till olika torg på nätterna och stoppa ungdomar som står där ute och tar substanser. Han vill ändra samhället till det bättre.och skulle gärna vilja ha lite spännande i sin vardag. Iallafall utanför jobbet så gillar han att hänga med sina vänner, det spelar ingen roll var, ett nytt ställe är alltid kul att utforska. Han har samt interssen för sportbilar, Carl är då väldigt intresserad av bilen BMW, han gillat bilen sen han var liten. Carl hoppas han kan bli medlem i staden och göra ordning här

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela med en Hög och en utvecklad socail RP som gör det roligt för båda parterna då RP är för kul it för att man ska vinna alla scenarion och att man alltdit ska spela med socail RP för att RPA är för attt alla ska ha kul Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? RPA enligt mig är att man ska ha kul mans ska it spela för att vinna man ska spela med en sån hög och utvecklad RP nivå att det blir roliigt för båda perterna och visst det är kul att vina med det roligaste är att det blir roligt för båda parterna ett bra scenarion kan också innebära att motstånaren vinner så man ska spela för att ha roligt från båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att inte sno andras bilar eller sno ambulansbilar eller polisbilar eller brandbil. Inte leka cool inte va kaxig och tuff. Om man e tuff och kaxig kan man få en varning. Man får inte köra på folk

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Att det är väldigt roligt och bra server, Det är många o bra där inne. Att jobba som arbetare man får bra lön

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna bli medlem hoppas det här räcker snälla ja ber

Nekad. Endast en ansökan per 24h. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka