Nekad Wilmer Viking | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer Viking

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Svensson

Vad är ditt discord namn? vnmviking

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viking Svensson och är 23 år gammal. Viking har alltid haft det ganska bra hemma och har haft hyfsat bra med pengar och en trygg uppväxt mycket pengar. Så han har kunnat gör ganska mycket saker med sina kompisar och familj. Viking älskar både att köra bil och att mecka med bilar det ändå dåliga Viking har varit med om som liten var när hans föräldrar flyttade ifrån varandra så mådde viking väldigt dåligt och kan fortfarande tänka tillbaka och bli ledsen: Viking har även två storebröder som tyvärr har hamnat snett i livet och börjat på den kriminella vägen. Dem försöker även dra in Viking i det. Han två brödar är som förebilder för honom, fast han vet att det är fel så är det svårt att hålla sig ifrån det. Fast dem två grejerna som han har varit med, hans föräldrar skiljer sig plus att hans brödar är kriminella har tagit hårt på honom och gjort han väldigt ledsen och deprimerad. Men från och med nu ska Viking försöka gå den riktiga vägen och få jobb som bilmekaniker och inte gå hans bröders väg vilket innebär att bryta kontakten med bröderna vilket känns väldigt jobbigt för viking.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra mitt bästa för att alla i scenarion ska ha så kul som möjligt. Och jag kommer inte satsa på att bara på att vinna hela tiden. Kommer följa reglerna på servern och anmäla till staff om någon grovt bryter mot reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara tänka på sig själv, att tänka på alla andra som deltar i scenariot. Om man tex blir rånad, kan det vara bra att låta rånarna göra deras grej så länge de gör det på rätt sätt. Man ska va rädd om sitt liv precis som i verkligheten (va rädd för att dö)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna. RDM - Random Death Match. det är när man dödar nån utan att ha ett bakomliggande scenario. VDM - Vehicle Death Match Det är när man använder sig av ett fordon för att kunna döda nån. Suntförnuft. - att man tänker på det man gör tex om det är realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet då jag har spelat på unive innan och massa andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag heter Wilmer och vill jätte gärna börja spela på Unive då jag har vänner som spelar här och vill kunna RP:a och ha kul med dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka