Accepterad wilmer helenius | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin Ekdal

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019848526/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer Helenius

Vad är ditt discord namn? Wilmer#5656

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Robin Ekdal de är min karaktär de han är uppvuxen i Stockholm med sin mamma Ann och pappa Daniel och han hade också en storebror som hette Olive . Robin har varit mesta delen som ung med sin mamma då pappa och Oliver varit till i mestadels där dom jobbade.
Redan som 7 åring blev Robin intresserad av bilar och då köpte han mycket leksaks bilar och han började spara pengar så han kunde köpa sin första bil direkt när han blev 15år gammal. Han tänkte spara till en 740. När Robin visade sånt intresse i bilar så kände hans pappa att han skulle köpa lite bil saker till honom för att pappan var också intresserad i bilar. När Robin blev 18 år gammal valde han och hans pappa att köpa en Lamborghini som dom skulle dela summan på och bilen skulle dom dela på. När dom hade haft bilen i typ ett halv år så skulle Daniel ut och köra med det hände en oväntad sak, Daniel kraschade med den och han dog. Så Robin valde att sälja Lamborghini för han ville inte ha med den att göra.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är intreserat av att jobba med nya saker och kunna råna folk/butiker när jag har fått kriminel rolen. Jag vill bli whitlistad för jag tycker jag är gansa bra på rp och gillar det mycket, specielt när man kan köra på en så pass bra server som eran server. jag kommer även köra mer på server för jag får viktigare jobb som kräver mer tid.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag är bra på rp och gillar er server väldigt mycket jag kommer definitift köra mer än 2 timmar pär dag. jag kommer också få in mera spelare för jag kommer har er som reklaam på mina stream, youtube videos och på min discord.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden via mina vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli en känd person som har fina bilar och langar knark, vapen. och att jag lever ett långt liv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka