Accepterad wilmer helenius | Ban överklagan [Olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin Ekdal

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019848526/

Ditt Hex-ID: 11000013f27f34e

Vad är din discord tagg? Wilmer#9881

Vem var det som bannade dig? hammarI0f

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Combat logg ~ᆯ Hammarl0f. Återstår: 6 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade mig för att jag bröt mot reglerna och jag håller helt med att dom bannade mig jag tycker att dom gjorde rätt för att jag bröt mot lagen och då måste man ju få något straff för det. Man kan ju inte bara gå vidare utan något straff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar var ute och körde efter en kille som vi skulle råna men vår bil gick sönder och vi gick runt och letade efter någon som kunde hämta oss men när vi hade gått rundor i typ 5 min så kom vår kompis och skulle hämta oss men hans bil var full så vi var tvungna att fortsätta gå. Sen efter typ 2 minuter så kom en bil och körde förbi och sen så vände den och körde tillbaka till oss åk då skrek dom "Upp med händerna" och då började Theo skuta med en polispistol mot dom och han dödade en av dom som jag i efterhand har hört att han ligger på sjukhus. Sen så blev och mina vänner rädda att vi skulle bli av med våra saker så då skrek Theo "jag kommer lämna" det sa han i DC. Så jag lämnade också och då blev vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var rättvis för att vi bröt mot lagen och det var också ett grovt brott så vi utförde.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan mer av denna bannen så har jag lärt mig att följa reglerna. Och att det är inte roligt att vara bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi hade spolat tillbaka tiden så hade jag stått kvar och gjort som dom vi blev rånade av sa åt mig att göra till exempel räcka upp händerna och låta mig bli rånad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att följa regler och jag har också lärt mig att inte lämna när man blir rånad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka