Accepterad Wilma | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmis

Icke Medlem
Meddelanden
363
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilma

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2003

Vad heter du på discord? Wilma#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På veckodagarna just nu har jag distans undervisning så är lite mer aktiv än vad jag egentligen brukar vara så kan alltid gå in direkt efter jag slutar skolan och om man kollar tiderna på mitt schema kan jag vara inne och aktiv in game dessa tider på ett ungefär, finns vissa faktorer som ändrar dessa tider också som läxor tex men detta är tiderna ”allmänt”.

Måndag: 15:30-00.00
Tisdag: 15:10-00.00
Onsdag: 16.10-00.00
Torsdag: 13:45-02.00
Fredag: 15.20-Tills jag lägger mig, runt 05.00
Lördag: Från det jag vaknar helt enkelt till att jag typ lägger mig igen, så från eftermiddagen till tidig morgon.
Söndag: Runt 15/16-00.00

Hur länge har du spelat på Multistaden? Till och från sedan sommaren förra året.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle dra mitt strå ur stacken som man säger och hjälpa till så mycket jag bara kan för att få servern att bli en sån seriös plats som möjligt med en högre rp nivå och mycket mindre lall.
Jag hade kickat folk inne på servern som jag ser inte följer reglerna och även dom som lallar eftersom dom både två förstör rpn något otroligt för alla andra inne på servern. Jag hade kunnat underlätta staffsens arbete eftersom dom dagligen har otroligt mycket att göra och ibland ej har tid att ta sina reports när man stött på en lallare tex, jag hade då kunnat kicka dom själv och på så sätt hjälpa dom nära mig som påverkas av lallaren i sitt rp tex men även hjälpa staffsen samtidigt genom att underlätta arbetet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill först och främst göra allt jag kan för att hjälpa servern nå en ny nivå och jag vill bidra till en positiv förändring och utveckling. Jag personligen träffar nästan alltid på lallare varje gång jag är inne och spelar vilket förstör rpn för både mig och många andra otroligt mycket. Det är även vanligt att det förekommer regelbrott som man själv ser under tiden man spelar som man själv inte kan göra något åt eftersom jag ej kan kicka dom själv i detta tillfället. Det är även otroligt vanligt för mig som tjej att stöta på folk in game som beter sig väldigt opassande osv mot mig bara för att jag är en tjej vilket blir otorligt påfrestande och jobbigt för mig speciellt när man inte kan göra något åt det själv men om jag istället hade varit Server vakt skulle jag ha kunnat ta tag i det i mina egna händer och kicka dom som håller på så både mot mig och andra. Jag vill som sagt även underlätta arbetet för Staffsen då Multistaden är ett otroligt stort community och server redan som dagligen växer vilket ger alla staffs väldigt mycket arbete, så om jag personligen skulle kunna kicka lallare osv när jag är inne själv hade både underlättat arbetet för staffsen då men även hjälpt folk så dom kan spela utan lallare tex som förstör deras rp upplevelse.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle som sagt kunna hjälpa till otroligt mycket då jag är väldigt aktiv och på så sätt underlätta arbetet för alla andra Staffs. Jag hänger ofta runt många människor in game och även på vanliga platser där det sker mycket regelbrott och lall tex på sjukhuset så jag hade alltid kunnat kicka personerna som håller på då jag är otroligt vaksam när det gäller sånt och jag vill göra multistaden till en bättre plats där man ska kunna spela och vara inne utan att hela tiden stöta på folk som ej kan reglerna som förstör rpn helt eller lallare/trolls som även dem dagligen förstör.

Jag är även personligen väldigt aktiv på servern under kvällen/natten då det inte finns så många staffs inne och det händer väldigt ofta att folk börjar lalla otroligt mycket och börjar bryta mot regler under dessa tider vilket jag tycker är otroligt tråkigt så jag som är aktiv under dessa tider hade kunnat hålla koll på dem som är inne då och kicka dom som ej sköter sig osv.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har otroligt bra koll på alla reglerna som gäller inne på servern och jag vill som sagt att servern ska utvecklas åt det positiva hållet och få bort allt lall och jag hade gjort allt i min makt för att hjälpa till och jag är som sagt väldigt aktiv så jag hade kunnat hjälpa till väldigt mycket när det gäller att få bort allt lall från servern osv.

Som jag nämnde på föregående fråga är jag även väldigt aktiv senare på kvällen och in på natten då det förekommer väldigt mycket lall och regelbrott eftersom folk anser att dom kan börja lalla eftersom klockan är mycket vilket är skit tråkigt, så jag hade kunnat kicka dom som håller på eftersom det fortfarande ska vara en så hög rp nivå som möjligt även om klockan är sent på natten.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna hjälpa till så mycket jag bara kan för att få servern så bra som möjligt och jag vet att alla staffs har otroligt mycket att göra dagligen och ej hinner med alla reports som skrivs om folk som lallar osv så jag vill underlätta arbetet för dem och hjälpa spelarna få en sån bra upplevelse inne på servern som möjligt utan mycket lall osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har ganska goda kunskaper när det gäller kommandon och jag vet hur man använder dem flesta. Men dom vanligaste man kommer använda sig av som servervakt är kommandon som tex /kick, /dv, /revive osv. Och dessa har jag väldigt bra koll på hur man använder.

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag, har tidigare varit bannad för jag spelat på en annan server än multi men gör ej det längre och jag är här för att stanna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka