Accepterad Willyz | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willyz

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115668342/

Ditt Hex-ID: 76561199115668342

Vad är din discord tagg? Willys#8661

Vem var det som bannade dig? Flake

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1677170495559.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gasa framför polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några andra åkte till ett en butik i sandy och skulle köpa mat i en butik när jag kom fram så frågade jag vad som hände dom sa att de var butiksrån vi snackade med polisen och tyckte dom var väldigt otrevliga mot mig så jag var otrevlig tbx senare så sa dom att jag skulle flytta på mig men dom hade ingen anledning till det sen så varvade jag min hoj då jag tyckte dom var otrevliga mot mig efter det så blev jag bannad. min karaktär blev väldigt förbannad på dom eftersom dom har skjutit mig vid tidigare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte den var felaktig då jag är med i en MC klubb som har en patch som är A.C.A.B som står för All Cops Are Basterd som betyder att alla poliser är dumma ish. Så om dom ska vara uppkäftiga mot mig är jag uppkäftig tbx och det är en del av rpn i en MC klubb så fattar inte vrf jag blev bannad för det att jag varvade med min MC det skulle räckt med en kick för det var it direkt grov copbait eftersom jag inte tex körde förbi dom i 500

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 9 men 4 utav dom är felaktiga men och det är nog VDM när jag var icke medlem och lite annat men jag har förbättrat min RP och utcäklas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte revva framför dom men jag är med i en MC klubb så fattar inte vrf jag skulle få göra det men jag har lärt mig ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har de att it revva framför polisen. Men det var inte meningen att få uppmärksamhet, jag var bara allmänt arg på polisen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag försår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka