Nekad Willyz | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willyz

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle

Vad heter du på discord? Willys🎄#8661

Ange ditt födelsedatum 9 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Tisdag 16-21
Onsdag 16-21
Torsdag 15-21
Fredag 14:30-00
Lördag: 12-00
Söndag 12-21

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 20 augusti 2022 men fick sedan indraget för 4 veckor sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/horma/Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202022-10-15%20210515.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV uppgift är att ha lite koll på servern medans du rpar. Du har 2 kommandon som e viktiga det första e /kick som du använder för att kicka en spelare som har gjort något fel som t.ex att ha gjort ett minde regelbrott. Det andra kommandot är /svban som du använder för att banna en spelare i 1 timme. Du använder det när någon har gjort ett lite grövre regelbrott. Sedan när du har svbannat en person så måste du skicka ut det i unive DC. Du kan även förlänga den om du vill genom att skicka ut att du vill att den ska bli längre som tex grov VDM eller något liknande. Du underlättar alltså straffens arbete genom att städa upp på servern. Men du ska dock inte leta efter problem utan de ska komma till dig typ.
Sen finns det ett annant kommando som e /dv som du tar bort bilar med som tex står mitt på vägen som förstör.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill underlätta straffens arbete för jag vet hur mycket det har att göra då jag har varit staff innnan. Sedan känner jag att jag har koll på allt en SV kan och inte. Sen känner jag att jag har kompetensen att vara en SV.
Jag vill hjälpa till servern så att den växer genom att få bort dem som lallar och inte kör ett seriöst RP som jag tycker e väldigt tråkigt när folk håller på så.
Det är lite kortfattat vrf jag vill bli det :)
Sen är jag även en polishund och jag märker att det är jätte många som copbaitar när jag RPAR hund med min hunförare + jag som hund då jag vill kunna kicka dom eller svbanna dom

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en sak är att abuse ress ifall din kompis dör kan du inte bara gå fram till han och ressa utan du måste ta han till sjukan/ringa ambulans. Sedan om man är i ett scenario där man håller på att dö för en annan riktar pistol på dig och du kickar han/hon för att du vill överleva scenariot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka