Nekad Willywonk72 | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Willywonk72

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Willywonk72

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kent wilk 37

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig snäll omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kent har då immigrerat ifrån polen vid ungefär 8 års ålder då det var en ekonomisk kris i landet på den tiden. Det var bara jag och min då varande mamma som överlevde invandringen. Min pappa lyckades inte då han ramlade i vattnet och försökte simma men då vart han skjuten när han kom in på svenskt vatten av en korrupt polis/gränsbevakare. Dåvarande nyheterna så sa dom att han gjorde motstånd och hade olagliga föremål på sig och utgav sig hotfullt så dom var tvungen att använda självförsvar, Men jag vet att det inte är sant. Så Nu har Kent en plan att han ska försöka få ut det här till nyheterna och om det inte hjälper så kommer han ta tag i sakerna på egna händer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka göra det bästa jag kan och få ut så mycket roliga RP scener som möjligt och ha ett socialt RP. Kommer bli mycket affärer samt mycket umgängen att vara med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel som det vart för mig nu i veckan senast, man ska inte förstöra ett scenario som att man blir kidnappad inför ett rån osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random death match, Vehicle death match, Meta-gaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad efter muntlig intervju, anledning: Kan inte reglerna "Läs igenom igen".
Lycka till nästa gång!

Tillbaka