Nekad WillysV2 | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WillysV2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? willys09

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Willys konsum. som liten brukade han bli mobbad om sitt namn. han förstod inte varför ända tills dem sa till han att det finns en affär som heter *Willys*. Willys har inte så bra kontakt med hans föräldrar, både hans mamma och pappa var unga när dem fick Willys. ingen av dem ville ta hand om han så hans farmor ingrid och hennes man tog hand om Willys. Willys konsum är idag 22 år gammal, han gillar att måla fina tavlor, ett annat stort intresse han har är datorer, han vill bli programmerare men samtidigt så vill han måla och sälja tavlorna, så just nu är han mittemellan måla och programmering.., han har tidigare jobbad på Coop i 3 år och har bra enfarenhet med försäljning

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös och social RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska gå för att vinna scenariot, utan att gå för att spela ut scenariot socialt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: använder fordon som vapen. RDM: döda någon utan anledning. PowerGaming: tex om man blir påkörd ska man inte direkt ställa sig up som inget har hänt, samt ska man använda sig av /me eller /sme

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på Unive förut men min medlems roll blev borttagen för att jag var inaktiv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en social person

Nekad. utveckla mer om din karaktärs beskrivning. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka