Nekad Willys | Medlem ansökning (Oddie)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willys

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199162000866/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Willys#0826

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Björn är en 19 åring man som precis flyttat hemifrån. när björn växte upp hade hans föräldrar dåligt med pengar, ibland var dem tvungna att jobba överskift så ibland kom dem inte hem på nätterna, de bodde i en husvagn, björn var ett ensamt barn utan några syskon, de va bara björn, mamma karin och pappa Ivan. Men Björn var en smart grabb, han hade väldigt bra betyg men samtidigt var de väldigt svårt i skolan, han behövde plugga extra mycket så att han skulle kunna hjälpa sina föräldrar. Björns föräldrar gick inte i skolan när dem var små så dem kunde inte hjälpa Björn Tex med läxor. Björn försökte vara väldigt positiv och glad så att hans föräldrar inte skulle bli ledsna. Björns föräldrar vet att Björn har de svårt men dem kan inte göra något för att hjälpa honom. Björn pluggar väldigt mycket, han vill ha ett bra jobb där han kan tjäna mycket pengar, kanske ett fotbolls proffs? eller kanske en mekaniker? Björn kan inte riktigt bestämma sig. Björn gillar sporter och bilar, han är en väldigt tävlingsinriktad person

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att utväcka min och andras Rp samt göra de roligare för båda parterna och jag vill ha mer jobb val samt kommer det utväcka min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en en bra och rolig Rp samt kommer jag få nya spelare att tycka Unive är en rikitg rolig server med bra individer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man försöker vinna scenariot och inte göra de roligt för motparten

Hur hittade du Unive? genom en vän som har spelat på servern i ett bra tag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka