Accepterad Willy Roadman | Ban överklagan [Mr Duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willy Roadman

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054492910

Ditt Hex-ID: 1100001413894ee

Vad är din discord tagg? Spanicy#2647

Vem var det som bannade dig? Det var var Filip som bannade mig ifrån unive role play servern.

Hur lång tid var din ban? Bannen som jag fick av Filip blev 30 dagar lång.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som kom upp när jag blev bannad eller när jag försöker joina RP servern är "Lallare"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror nog att staffsen valde att banna mig eftersom jag begick 1 regelbrott. Detta regelbrottet var suntförnuft då jag slogs i fängelset. Jag och ungifär 2 till slog denna person eftersom han hade mobil på sig, och vi försökte ta den ifrån honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit med om ett stort scenario där jag och 5 andra till hade kidnappat en i soa, vi pressade ut information osv. Vi begärde också 5 ak's för att gisslan skulle släppas tillbaks till soa. Denna gissla var en av de och var medlem i klubben. De väljer istället att ringa polisen till platsen osv. En polis väljer att storma in till en beväpnad byggnad med ungifär 6 gärnings men helt ensam som då inte går så bra för honom, men när han gör detta så förlorar vi gisslan. Vi höll på att planera spontant vad vi skulle göra, och då kom någon upp med iden att en av oss skulle ta av sig kläderna och bli gissla. Vi gjorde detta och höll på förhandla med polisen, vi sa okej till att lämmna gisslan lte längre bort från våra bilar och sedan dra där ifrån. Detta går inte så bra eftersom han som höll i gisslan släppte honom för tidigt och vi hann inte ut i säkerhet. Vi 4 låg skottskade på marken och de började med sin vård som sedan gick bra. Efter det när vi var på väg ut från platsen så började ungifär 3 bilar följa efter oss. I dessa bilar befann sig unifär 6 soa medlemmar. de försökte kapa transporten för att få tag i oss. En stund senare så ramlade någon ut från polis bilen som jag satt i, vi kråkade rejällt efter detta eftersom det var en bugg, och vi rpade på det i ungifär 30 min. Sen kom en annan polis bil och plockade upp oss samt kollegorna. Vi åkte ner mot polistationen för att ha förhör men jag nekade det eftersom de har redan all bevis för att "vinna" förhöret. Sedan påbörjar fängelse transporten, inget hätsigt hände under den och allt var lungt. De tog min mug shot och allt sånt o sedan behövdes de en restart. Jag spawnade senaste och blev insatt i 480 minuter. Min karaktär var ju orolig om mina medlemmar och behövde verkligen snacka med de, om de mår bra osv. Jag frågar om någon har en mobil på sig och en kille tar upp sin. Vi var 2 eller 3 som sa åt han att ge oss hans mobil men sen började han springa där ifrån. Vi får tag på honom och det är en av de andra som lägger första slaget. Sen dess var det kaos, o alla slog varandra hit och dit. Jag fick ungifär 2 sista slag på honom och han sa att jag skulle få mobilen men sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann eftersom detta var ett fängelse slagsmål som händer hela tiden i verkliga livet. Alla som sitter inne är ju grovt kriminella och har sina egna problem, osv. Då om det är en kille som har en mobil som kan nog vara sjukt värdefullt drar upp den, så kommer ju alla försöka att ta den. I fängelser så är det inte realistkt att alla är vänner med alla, detta händer och då är det polisens jobb att stoppa det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för ooc ingame 2 gånger för ungifär 7 månader sedan. Jag lärde mig av detta och har aldirg livit bannad för ooc ingame.
Jag blev bannad för powergaming 1 förut för ungifär 2 månader sedan tror jag. Jag kommer inte riktigt ihåg var detta var om men eftersom jag blev unbannad så har jag självklart lärt mig något.
jag blev bannad för power gaming, bug abuse och suntförnuft för ungifär 2 veckor sedan. Jag lärde mig att aldirg använda emotes i ett scenario, och att alltid rpa på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det mycket lungare eftersom jag precis blivit insatt och då vill man vekrligen inte börja bråka med någon det första man gör. Dessutom hade jag kunnat gått till polisen och berättat vad som har hänt och att killen har mobil på sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ta det lungt i fängelset, och att inte skapa bråk det första man gör i fängeslet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka