Accepterad willman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198989746947/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? willman#6053

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär José Nacho är 23 år gammal och kommer Mexico. Han är en driven individ som vill hjälpa folk, och som bryr sig om andra. Han har inga riktiga känslor för sig själv utan större för andra runt om sig. D.v.s att han gillar och hjälpa folk. Runt 8 års åldern så förlorade han sin pappa. Efter denna olyckliga händelsen så hamnade Nacho i stor depression. Mamman sedan drack alltid alkohol och blev arg på honom för ingen anledning, och detta har han levt med ända fram tills han blev 16 år. 7 dygn efter hans födelsedag så tog mamman sitt liv. Nacho kände inga känslor för henne efter allt hon hade gjort mot honom. Därefter tog hans mormor hand om honom. Ända sen dess har Nacho alltid varit för folket runt om honom och brytt sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag vill chatta och sprida glädje inom discorden och hela gemenskapen. Däremot så känner jag att RP:n är lite mera begränsad utan medlemskap d.v.s att jag vill kunna utforska gemenskapen till fullt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att sprida kärlek och säkerhet i gemenskapen och vara trevlig mot andra på ett väldigt professionellt sätt. Jag tycker det är kul för att jag har spelat RP på en hög nivå innan. Dessutom så vill jag skapa kontakt med andra och få lära känna nya människor , vilket i sin tur kan leda till mer relistisk RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara den som vinner utan man ska vara den som har kul och ser till att andra har kul. Dessutom så ska man släppa saker och inte fortsätta ett bråk med någon. Man ska vara en mognare person och en som inte fortsätter argument.

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter svenska RP servrar och där kom just Unive upp. Det är verkligen väldigt imponerat att ni har växt så här mycket och har en sådan stor gemenskap!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka