Accepterad Willlxiix1 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Willlxiix1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Willlxiix1#8224

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hampus Karlsson och han blev uppväxt bland sina kusiner för att hans föräldrar försvann när han var liten. Hans kusiner var kriminella och var kriminella runt omkring honom och på det sättet började Hampus komma in i kriminaliteten. Hampus gör allt inom kriminaliteten som tex att han säljer droger och liknande, begår brott som tex bank rån och rånar butiker.
När Hampus inte är kriminell så är han väldigt mycket med vänner och liknande. Han är helst i ett kriminellt gäng för det är där han känner sig tryggast och får fler kontakter på det sättet för han gillar att jobba mycket och ha människor som backar en. Hampus gillar vapen. Han är väldigt lugn men om människor blir uppspelta blir han lätt arg och samma sak om folk inte lyssnar. Han gillar inte polisen och så fort dem kommer så börjar Hampus att bli våldsam och arg!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att
1: Andra medlemmar på servern får en rolig stund på servern och får en så realistisk spel stund som möjligt på servern.
2: Jag har mycket erfarenhet inom RP och tänker väldigt mycket på om jag hade gjort de sakerna jag gör IG om jag hade gjort det IRL (så kallat sunt förnuft).
3: Jag har väldigt lätt för att följa regler och det kan hjälpa både mig och andra på servern så vi får en bra tid här!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att dem båda parterna ska kunna ha roligt, båda parterna ska kunna vinna. Det gör så att scenariot blir roligt!

Hur hittade du Unive? Jag kollade på twitch och så kom denna server upp på en kille jag följer som spelar här så jag vill se hur servern är och vill bidra till den så mkt jag kan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig, välkommen till Unive!

Tillbaka