Nekad Willish | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willish

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Viklund

Vad är ditt discord namn? Piller Pojken#5964

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2009

Berätta om din karaktär. William Viklund har haft en bra uppväxt med sina två föräldrar och sin lilla syster. Han har haft många vänner genom sitt liv och dom har hjälpt han när det har varit tufft. När William var 12 år gammal så bröt han sin tumme rejält och doktorn sa att den aldrig skulle vara som normal igen. Han har alltid gillar bilar och hans favorit har alltid varit Volvo. William är 23 år gammal och fyller år 1 januari. Han gillar allt folk och speciellt dom som är trevliga att prata med. Han är pratglad och gillar att köra bil. Han räddar hellre sina vänner en att riskera sitt eget liv. Han älskar sina kompisar mer än allt annat. William gillar att spela tv-spel och köra cross och en massa andra saker, han gillar bokstavligen allt!.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Är väldigt aktiv och har nästan alltid en hög rp nivå när jag rpar. Kan även bidra genom att välja ett jobb som det inte finns så mycket anställda på såsom Mekonomen eller annat för att förstärka rpn på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa för att ha roligt inte för att vinna alla scenarios. Man ska rpa på ett sätt så alla spelare har en bra rp stund.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade och sen testade jag en gång sen så laddade jag ner det och började spela

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka