Nekad Willish | Medlem ansökning [Ankisshhh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willish

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Viklund

Vad är ditt discord namn? Piller Pojken#5964

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Rudolf och är 22 år gammal. Han kommer från en liten by i darlarna. Han älskar att fixa med sin bil och att fotboll. Sedan han var liten så har han älskat bilar och vill jobba som bilmekaniker eller bilförsäljare någon gång. Sven är en positiv person som är pratglad och strävar framåt i livet. Han är alltid villig att hjälpa någon i nöd och skulle inte tveka en sekund på att göra vad som helst för att få en person att må bättre eller ha en bättre dag. Som liten tyckte Sven om att resa runt i världen med sin pappa i hans privatjetplan. Han och hans pappa har rest runt i planet över en stor del av världen. När han var runt 8-9 år var han en av de sästa barnen i hans skolklass på fotboll. Han har inte vunnit en enda medalj och har varit runt i hela skolan och försökt vinna med har aldrig lyckats. Sven älskar när folk mår bra och strävar alltid efter ett bättre samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en bra medlem som kommer kunna bete sig och vara mogen. kommer inte hålla på och lalla runt utan ta RP på ett seriöst sätt. jag vill även dela med mig utav min RP samt lära mig utav andras RP vilket gör RP'andet roligare för andra samt en själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att allt inte handlar om en själv. Förlorar jag på något scenario så ska jag medspela det och låta det hända. Det ska vara bra för alla liksom.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade och sen testade jag en gång sen så laddade jag ner det och började spela

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka