Nekad willis.andersson | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willis.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? willis.andersson

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karäktär heter Samuel Andersson. och han är 23 år gammal. när han var liten så hade han en svår uppväxt och vart slagen av sina föreldar. när han vart tonåring började han att göra kriminela saker åt ett gäng. sedan när han hade jobbat för dom ett tag så fick han en plats i gänget och ha började göra rån osv. och tag så var han och hans grabbar ute och åkte bil och heltplötsligt vart dom beskjuta av några andra. och när dom sköt mot smauels bil så vart samuel träffad så han låg i koma i några månader men sedan så var han tvungen att fly staden. när han flytade valde han att göra de han brinner för och de är att jobbba med bilar. men när han hade jobbat där ett tag så efter varje dag så vart han mer och mer mobbad. så han valde att säga upp sig. därefter så träffade han en kille som heter adam karlsson och han vart kriminell så han började vara mer och mer med adam tilslut började han göra kriminella saker igen vilket gjorde att han gick med i ett gäng och efter att tag märkte han att dom inte var så snälla och så så han ville lämna gänget men han fick inte de tilslut så kontaknade han ett annat gäng som skulle hjälpa han att döda dom som inte han fick lämna. så dom backstabade dom och dödade alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra roliga senarion så att alla har de kul. och att fler kanske vill gå till servern för att dom ser att de går och göra roliga senarion. så jag tror jag kommer kuna motivera folk till att dom vill spela på servern. och jag komemr kunna bidra med bra rp för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att man inte bara ska tänka på sig själv i ett senario man ska tänka på båa parterna. tex om jag gör ett rån med några kompisar så ska jag inte bara börja skjuta jag ska förhandla med poliserna och ha de roligt och hålla de i en hög rp nivå så att de inte blir tråkigt för någon.

Hur hittade du Unive? jag har hört mcyket bra på servern så jag valde att prova den. och jag har kompisar som spelar på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka