Nekad willis.andersson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willis.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? willis#0149

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Adam Karlsson och han är född år 2000. han hade en svår uppväxt han växte upp i stockolm i ett fattigare och stökigare område. hans föreldrar drack mest alkohol om dagarna. dom var typ aldrig hemma. han gillade att spela dator när han var yngre men han spelade mycket så hans föreldrar slog hnom och kastade utt honom så han fick vara ute ganska mycket. då spelade han fotboll med sina vänner. men efter tiden så växte han ifrån sina kompisar. så en dag hade han ingen vid sin sida han blev mobbad och folk slog han. så han blev väldigt deprimerad ich började sälja olika former av droger. han började sälja mer och mer. en dag viste många vem han var. han var inte bara en en kriminel person han hade mycket kärlek till fordom han köpte och sålde moppeder han trimade och fixade bilar. men nu har han tagit tag i livet och han vill skapa ett nytt liv där han ska skaffa mcyket vänner och bo i en skön stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan skapa seriösa senarion med mycket roligt och spänade innehåll. jag gör så de blir roligt för dom som e med mig och mot mig. jag tycker de är viktig att alla i senariot ska ha de roligt. jag är även trevlig och gör så folk vill rpa runt mig och skappa roliga saker att göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så att alla som är med i senariot ska ha roligt. jag man ska inte spela för att själv ska vinna. båda parterna ska ha de roligt. man ska inte bara spela för makt eller pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm=vechal death match och de är när du använder din bil som ett vapen. rdm random death match innebär att man dödar någon utan anlednign. powergaming är när du inte rpar på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på typ 10 olika servarar och har 1300 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag tänker på just nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka