Accepterad willie | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willie

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/wille576/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? masse#9215

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Arne Anderson jag är en spralig gubbe på 49 år! Just nu så bor jag med min sambo Johanna som föddes år 2000. Vi har tanke på att börja skaffa barn snart. Jag föddes år 1972 som den första sonen av 5 jag har 4 bröder som heter Vlad, Lasse, Lars och Albin. Jag kommer från Malta och bodde där med min Mamma i en liten lägenhet då min far gick bort när jag var endast 3 år så har inte så mycket minne från honom tyvärr. Jag jobbade mycket hårt i Malta på fisk avdelningen i hamnen där jag var hjälp reda med dålig lön och Mamma var arbetslös så det var väldigt fattig tid av vårat liv. Efter 5 år från jag var 26 år så blev Mamma sjuk och jag hade inga pengar till läkarhjälp. Så där var jag själv på gatorna i Malta efter en förkrossande period i mitt liv. Tills jag träffade albin endast 6 år med lika många förstörda drömmar som mig! Så då beslutade vi oss nu drar vi! Vi bokade biljetter till Multistaden där drömmar går i uppfyllelse. Vi hade endast 2 dar tills båten åkte vi var så exalterade över vårt beslut att flytta till Multistaden. Dagen var kommen då vi anlände till Multistaden där vi hittade 3 till nykommlingar som hade flytt sina hemländer. Och det var där jag träffade dom som jag äntligen kan kalla min Familj.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag älskar att RP och försöker att skapa ett liv i Multistaden. Jag lägger ner mer tid på att skaffa ett lykligt liv i unive än i verkligheten. Jag tycker även att alla borde vara whitelistad så man skulle kunna få en mer seriös community. jag kommer bidra med mycket tid och en hög nivå av RP och även jobba så hårt jag kan för att kunna få ett jobb och underlätta för andra spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker att unive är utan tvekan top 3 roligaste spelen som jag har och det hade varit extremt kul att kunna få undersöka vad man mer kan åstakomma på denna server!

Hur hittade du Unive? jag fick ett tips av en kompis att unive var en väldigt seriös RP server då dom flesta vet att jag älskar sånt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få bygga upp en vacker familj med min vackra sambo johanna. Och även försöka lyckas att bli autoexpert eller vianor anställd och bara leva livet med min familj & vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har spelat på en apocalyps server dom her days gone men spelar inte där nu för tiden då jag tycker det är skönt med svenska spelare och även har jag alla mina vänner på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka