Nekad Williamzz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? william.212

Vem var det som bannade dig? limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-13 005401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja vne helt ärligt då ja prata med en staff som är makaveli och complain ja visa klippet därifrån ja blev bannad och dom säger ja utförde rpn bra och gjorde inga fel vne de limpis menar på att ja sköt på öppen gata ja vne vad ja ska göra i de läget helt ärligt de låter helt borta att de ban på de då dom jaga mig och sökte skottlossning efter dom hade startat än skjutit några meter bort och som tur hade ju inga poliser kommit men om två mods säger de inga fel så ser jag inga fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja min kompis hade dött och ja skulle hämta han då kmr dom som döda han dom började jaga mig sedan så åkte ja min grabbs kropp då ser ja dom efter mig ja skjuter 13 skott för dom ska åka därifrån ja springer från platsen när ja har skjutit sen ser ja min polare komma min bil ja tänkte hoppa in i den men ja blev bannad innan ja han göra ngt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker jag ja fick ingen beskrivning av bannen bara mild suntförnuft sedan så säger två mods att ja it gjort ngt fel så då antar ja att bannen är felaktig i sig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad tidigare pga av lall men har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja gjorde inget fel om 2 mods säger till mig ja rpar fint och inga fel så ja gjorde rätt men ksk it borde ha skjutit ja vne

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att it skjuta så öppet ksk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Denna bannen kan väntas ut av dig då det du gjorde verkligen inte var okej överhuvudtaget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka