Nekad WilliamZM | Ban överklagan (Rahimii)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zmannen

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198343963973/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:191849122

Vad är din discord tagg? Loch Ness Odjuret#9481

Vem var det som bannade dig? Han heter Bosse fast med andra symboler

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan har vart för att det såg ut som om jag inte var rädd (fearRP

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ett gäng hade kidnappat oss och hade tänkt döda oss jag såg att dörren inte var låst så jag valde att hoppa ut ur bilen men då dog jag men då återuppliva dom mig. Men när dom gjorde det så hoppade jag ner från kanten av berget för att försöka rädda mig själv för att jag visste att dom inte skulle kunna hinna skjuta mig då. Jag var liv rädd och med det så valde jag att hoppa för att rädda mitt liv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för det första så återuppliva dom mig vilket var ett fel steg av dom, jag tycker inte det var bra RP alls av dom att återuppliva mig efter jag dött, dom är ju kriminella vilket betyder att dom bara inte kan återuppliva mig sådär utan att vara sjukvårdare. Jag blev bannad av fearRP när jag valde att hoppa ner för berget för att rädda mig själv men bara för att jag hoppa ner för berget så måste det inte betyda att jag är rädd, jag var ju rädd för att dö och därför valde jag att hoppa ner så de inte skulle döda mig. T.ex. man har ju sett i film och liknande hur folk har hoppat ner från höjder oavsett hut rädd de ät för att rädda sig själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för lall en gång och det var länge sen när jag inte var lika insatt i RPn och inte kunde reglerna, och dom andra gångerna tror jag det var för nån liknande små sak när jag inte kunde reglerna. Nu har jag medlemskap och har aldrig blivit bannad sen jag fick det förens nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså kanske att jag inte borde hoppat ur bilen men jag visste att dom skulle döda oss så jag tänkte att jag kunde rädda mig själv och slippa förlora alla mina grejer och så jag skulle kunna rapportera allt till polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kan redan reglerna och jag vet redan sen innan att fearRP är en grej men jag kommer veta till nästa gång om jag hamnar i samma situation så kommer jag inte försöka göra samma sak. Jag kan istället låta dom döda mig och inte fly. Och om jag blir unbannad kommer jag bara gå tillbaka till att jobba på Vianor.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka