Nekad Williamxma | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamxma

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199006740942/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wille#9089

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Olof han är 23 år.

Han har förlorat sin morsa och han farsa är alkoholist han har haft en tuff uppväxt eftersom hans morsa dog vid födseln av honom och då hatar hans farsa honom eftersom att hans farsa tycker att det var hans fel att hon dog.
Han är hemlös just nu och han samlar pengar och han har inte så många vänner pga för att han är hemlös.
Just nu mår han okej har fått en bil av hans rika kompis Felix han fick Mercedes E63 och för tillfället så sover han i den.
Han planerar på att samla tills han kan köpa eller hyra ett motellrum

Han älskar att köra bil och meka med dem han förändrar dem hela tiden efter ett köp och han älskar att köra sin Mercedes E63 och han planerar på att köpa en cross också.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med roliga och seriösa scenarion och jag kan också bidra med bättre rp och jag kommer också alltid bidra med att göra servern en bättre plats.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat mycket på denna server och det här är en av mina favorit serverar.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade och sen började jag köra mer och mer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga scenarion och att hjälpa till med att göra denna server en bättre plats så att alla kan komma in och bara hänga på servern och ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka