Nekad Williamxma | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamxma

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jamal Juanquavios och är 28 år gammal. Han växte upp i de tuffare delarna av Stockholm i ett grannskap av hög kriminalitet. Trots de utmaningar som hans omgivningen gav lyckades Jamal aldrig dras in i kriminaliteten. Redan i ung ålder började han hjälpa till i sin pappas bilverkstad, där hans intresse för att styla bilar väcktes. Med drömmen om att en dag bli en framstående bilstylist, spenderade han all sin lediga tid i verkstaden. När Jamal började nionde klass minskade hans intresse för skolan. Han valde istället att lägga all energi på arbetet i bilverkstaden. Varje dag där blev en lärorik upplevelse som förfinade hans färdigheter och erfarenheter inom bilstyling. Hans mamma, en hemmafru, tog hand om hans småsyskon och höll ihop familjen medans hans pappa och Jamal arbetade i verkstaden. Vid 18 års ålder började Jamal arbeta heltid i sin pappas bilverkstad, men blev snart inkallad för att göra lumpen. Tiden i militären var inte något han tyckte om. Efter att ha avslutat sin militärtjänstgöring återvände han till verkstaden och fortsatte utveckla sina talanger. Några år senare, kände han att det var dags för en förändring. Jamal beslöt sig för att flytta till Unive, där han planerar att söka jobb på SC Styling. Utöver sitt intresse för bilar, är Jamal också en djur människa och har som mål att skaffa sig en rottweiler. Han strävar efter att bli en väl respekterad person, både för sina professionella prestationer och för sitt goda hjärta. Hans mål är att bli en person som alla tycker om och respekterar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? RP som är intressant och en upplevelse alltså att det inte bara gå ut på att det ska vara ett kort scenario som slutar med att någon sida av parterna känner sig besvikna eller tyckte inte om det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man Rpar så båda sidorna av scenariot tycker det är ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM betyder Random Death Match och är när man dödar eller skadar någon utan en bakomliggande grund, Exempel: Du hamnar i ett argument med en person och istället för att prata dig ur det eller försöka lugna ner situationen innan du använder dig av våld så tar du det som första val att skada eller döda personen. Metagaming är när du tar information du har fått utanför RP och använder det i RP, Exempel: Du sitter i Discord med dina/din kompis och du pratar med hen om information som du eller hen inte fått än inom RP och använder det sedan inom RP. NLR är när du kommer ihåg saker inom RP efter att du blivit dödad, Exempel: Du hamnar i bråk med någon och det eskalerar tills att du blir dödad. Efter att du blivit dödad så använder du information du hade innan du blivit dödad till att hitta personen som dödade dig för att döda honom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Jag har varit krim och medlem på Unive innan detta och gäng boss på en annan server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv och följer regler bra.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Nekad.
Anledning:
Ej tagit sin intervju i tid.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top