Nekad williamsunden | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamsunden

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 329 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: V8an
Datum: 2025-11-29
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var ganska länge sen nu, men jag vill ändå vara helt ärlig med vad som hände. Allt började med att jag blev AC-bannad efter att min kompis hoppade med bilen, och efter det gjorde ni en PC-check på mig. Under den hittade ni fusk på datorn, och jag tänker inte försöka bortförklara det eller skylla ifrån mig. Fusket fanns där och jag tar fullt ansvar för det. Det var inget jag använde på servern, utan något gammalt från när jag spelade på en annan server för länge sen. Jag fattar dock att det inte spelar så stor roll när det fortfarande låg kvar på datorn, och jag förstår helt varför ni tog beslutet ni gjorde. I efterhand inser jag själv hur dåligt det såg ut och att jag borde ha tänkt bättre. Sedan dess har jag lämnat allt sånt bakom mig och har inte hållit på med något liknande igen. Jag vill bara kunna komma tillbaka och spela normalt med alla andra. Jag försöker inte få det att låta som att bannen var orättvis, utan jag vill mest visa att jag förstår varför det hände och att jag faktiskt har lärt mig av det.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände och jag ångrar det verkligen nu i efterhand. Jag förstår helt varför jag blev bannad och jag försöker inte säga emot beslutet eller få det att låta som att jag inte gjort fel. Det var mitt ansvar vad som fanns på datorn och jag borde ha tänkt bättre redan från början. Jag vet att det som hänt redan har hänt och att jag inte kan ändra på det nu, men jag har verkligen lärt mig av hela situationen. Det är inget som kommer hända igen. Jag har dessutom rensat datorn helt och tagit bort allt sånt, och jag kommer aldrig ladda ner eller hålla på med fusk igen. Det enda jag vill är att få en ny chans och kunna visa att jag kan spela seriöst och sköta mig utan några problem. Jag fattar att förtroendet kanske inte är på topp efter det som hänt, men jag hoppas ändå att ni kan se att jag tar detta på allvar och att jag faktiskt har lärt mig av mitt misstag.

Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag har lärt mig sedan dess är framför allt att jag inte ska ha några fusk eller fuskfiler på datorn överhuvudtaget. Även om det var gamla filer så förstår jag nu att det fortfarande är mitt ansvar och att det kan förstöra både för mig själv och för andra. Jag inser också hur dåligt det ser ut från ert perspektiv och varför ni behövde agera som ni gjorde. Jag har även lärt mig att man inte behöver vinna hela tiden eller vara bäst för att ha roligt. I slutändan handlar det mer om att kunna spela rättvist, ha kul och kunna vara kvar och spela med andra utan problem. Efter allt som hänt har jag verkligen förstått att det inte är värt att hålla på med sånt alls, eftersom man bara riskerar att förlora tilliten från servern och förstöra för sig själv. Det är därför jag har lämnat allt sånt bakom mig nu och tänker fortsätta spela helt rent utan några fusk om jag får en ny chans.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag fattar varför jag blev bannad och jag vet att det fortfarande ser dåligt ut. Jag försöker inte skylla ifrån mig eller säga att det va okej, jag vill bara vara ärlig om allt. Jag gillar verkligen servern och hade gärna velat få en till chans för att kunna visa att jag kan spela legit. Om jag blir unbannad så kommer jag inte hålla på med nå fusk alls igen. Jag har fattat nu att det inte ens blir roligare i längden och att man inte alltid måste vara på den vinnande sidan för att ha kul i scenarion. Det viktigaste är egentligen bara att kunna spela och ha roligt med andra utan problem. Jag vet att ni tog det seriöst eftersom fusket fanns på datorn och jag fattar det helt. Men eftersom jag aldrig använde det här på servern så hoppas jag ändå att jag kanske kan få en sista chans att visa att jag lämnat allt sånt bakom mig.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har som sagt rensat datorn så har tyvärr inget.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka