Nekad williamsunden | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamsunden

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 329 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: V8an
Datum: 2025-11-29
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det va ganska länge sen nu, men jag vill ändå vara helt ärlig med vad som hände. Allt började med att jag blev AC-bannad efter att min kompis hoppade med bilen, och efter det gjorde ni en PC-check på mig. Då hittade ni fusk på datorn, och jag tänker inte försöka bortförklara det eller skylla ifrån mig. Fusket fanns där och jag tar fullt ansvar för det. Det va inget jag använde på servern, utan något gammalt från när jag spelade på någon annan lallserver för länge sen. Jag förstår dock att det inte spelar så stor roll när det fortfarande fanns kvar på datorn, och jag fattar helt varför ni tog beslutet ni gjorde. I efterhand inser jag själv hur dumt det såg ut och att jag borde ha tänkt bättre. jag har lämnat sånt bakom mig nu och vill bara kunna komma tillbaka och spela normalt igen. Jag försöker inte få det att låta som att bannen va orättvis, utan jag vill mest visa att jag fattar varför det hände och att jag lärt mig av det.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände och jag ångrar det extremt mycket nu i efterhand. Jag fattar helt varför jag blev bannad och jag försöker inte säga emot beslutet eller få det att låta som att jag inte gjort fel. Det va mitt ansvar vad som fanns på datorn och jag borde ha tänkt bättre redan från början. Tyvärr går det inte att ändra det som redan hänt, men jag har verkligen lärt mig av detta och det är inget som kommer upprepas igen. Jag har också rensat datorn helt och kommer aldrig ladda ner några fuskfiler eller hålla på med sånt igen. Jag vill bara kunna få en ny chans och visa att jag kan spela seriöst utan några problem.

Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag har lärt mig sedan dess är att jag inte ska ha några fusk eller fuskfiler på datorn överhuvudtaget. Även om det va gamla filer så förstår jag nu att det fortfarande är mitt ansvar och att det kan förstöra både för mig själv och för andra. Jag har också lärt mig att man inte alltid behöver vinna eller vara bäst för att ha roligt. I slutändan handlar det mer om att kunna spela rättvist och ha kul och faktiskt få vara kvar och spela med andra utan problem. Efter allt som hänt har jag förstått att det inte är värt att hålla på med sånt alls, eftersom man bara riskerar att förlora tilliten från servern, Det är därför jag har lämnat allt sånt bakom mig och tänker fortsätta spela helt utan fusk ifall ni ger mig en ny chans

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag fattar varför jag blev bannad och jag vet att det fortfarande ser dåligt ut. Jag försöker inte skylla ifrån mig eller säga att det va okej, jag vill bara vara ärlig om allt. Jag gillar verkligen servern och hade gärna velat få en till chans för att kunna visa att jag kan spela legit. Om jag blir unbannad så kommer jag inte hålla på med nå fusk alls igen. Jag har fattat nu att det inte ens blir roligare i längden och att man inte alltid måste vara på den vinnande sidan för att ha kul i scenarion. Det viktigaste är egentligen bara att kunna spela och ha roligt med andra utan problem. Jag vet att ni tog det seriöst eftersom fusket fanns på datorn och jag fattar det helt. Men eftersom jag aldrig använde det här på servern så hoppas jag ändå att jag kanske kan få en sista chans att visa att jag lämnat allt sånt bakom mig.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har som sagt rensat datorn så har tyvärr inget.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka