Nekad williamsunden | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamsunden

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Ditt discord namn: bmwigotten

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff918d3

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, indragen medlem.

Vem/vilka tog beslutet? Momo

Varför tror du själv att beslutet togs? För att under klippet så ser det väldigt "grovt" ut för att inte ha en bild av olika synvinklar. Och att man inte hör han provocerade oss. Men jag förstår ändå att det är fel de vi gjorde.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet som togs är delvis fel och delvis mitt eget, men jag förstår att det också är mitt fel. Jag försöker inte skylla ifrån mig, jag vill bara förklara hur jag tänkte i stunden och vad som ledde fram till det som hände. Jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar det verkligen. Anledningen till att jag agerade som jag gjorde var för att han provocerade oss ganska mycket. Han kallade oss fula ord, som till exempel "h0runge", och det gjorde både mig och Zime riktigt irriterade. Vi försökte först ignorera det, men till slut blev det för mycket och vi tappade tålamodet. Det är ingen ursäkt, men det är sanningen om varför vi blev så arga. Jag fattar till 100% att det inte var rätt av mig att pitta honom i det läget. Det var ett dumt beslut, och jag ångrar verkligen att jag lät ilskan ta över. Jag borde ha tagit ett steg tillbaka, och inte låtit honom få den reaktionen från mig. Jag vet att jag gjorde fel där och jag tar ansvar för det. Det var inte värt det, och jag ser det tydligt nu i efterhand. Samtidigt tycker jag att det Zime gjorde att köra rakt in i honom i nästan 200 km/h var väldigt överdrivet och helt onödigt. Det hade kunnat gå riktigt illa. och det var inte ett bra sätt att lösa situationen på. Jag tycker att vi båda gjorde fel, men hans reaktion var farligare och mer allvarlig. Vi borde båda ha tänkt efter innan vi gjorde något. En annan grej som spelade in var att vi redan kände honom sen innan. Vi har haft kontakt tidigare, och det har ofta varit mycket skämt och "lall" mellan oss. Just därför tog vi inte situationen lika seriöst som vi borde ha gjort. Vi tänkte nog inte så mycket på konsekvenserna, utan bara att vi "skojade", och de va riktigt dumt. Jag ångrar grovt att jag inte tog det på allvar direkt, för det blev helt fel. Jag vill också säga att jag hade haft mer förståelse om jag hade fått ett straff om jag redan hade 1–2 krimvarningar sedan tidigare. Men det hade jag inte. Det här var första gången jag gjorde ett sånt här misstag, och jag hoppas det vägs in. Jag försöker inte säga att jag inte ska få någon följd alls, men jag tycker det är lite orättvist för att jag inte hade några varningar eller gjort liknande saker tidigare. Jag vet att jag gjorde fel. Jag har lärt mig något av det här och kommer tänka annorlunda nästa gång.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/k4YztZkdNw8T7AUnA?invite=cr-MSxoaVYsMTQ1Mjg5NjYz

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka