Accepterad williamsunden | Beslut Överklagan [ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamsunden

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Ditt discord namn: bmwigotten

Ditt Hex-ID: steam:11000013ff918d3

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? För utan insyn i de olika parterna och syn vinklar så ser det ut som fearrp/lall

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då dels att återgäderna är för hårda pga hur grovt och min historik Jag har aldrig tidigare fått någon krimvarning eller varit inblandad i något allvarligt regelbrott, och därför tycker jag att det känns orättvist att få en så pass sträng bestraffning direkt efter ett enstaka misstag. Jag vill dock vara tydlig med att jag förstår regelbrottet och accepterar att jag borde ha agerat annorlunda i situationen.Själva scenariot var också ganska speciellt, vilket gjorde att det inte blev optimalt hanterat från min sida. Som man kan se på mitt klipp kunde jag inte hoppa ut ur bilen på grund av en lyktstolpe som var i vägen. Detta påverkade hur jag kunde agera och skapade förvirring i situationen. Jag inser att det var dumt av oss att inte lösa det direkt genom att flytta lyktstolpen så att jag kunde hoppa ut och visa händerna, vilket hade gjort scenariot mycket smidigare. Detta var ett misstag från min sida, och jag ångrar verkligen att jag inte hanterade det på ett bättre sätt.En annan faktor var att jag i stunden lät ganska lallig och inte agerade lika seriöst som jag borde ha gjort.

Det berodde mycket på att situationen kändes oväntad och att vi precis innan hade umgåtts med "Svantii", vilket gjorde mig förvånad och förvirrad över vad som hände. Dessutom var det många personer som pratade samtidigt, och jag hade svårt att avgöra vem jag skulle lyssna på och hur jag borde agera i stunden. Jag inser nu i efterhand att mitt sätt att hantera det gjorde att hela scenariot blev sämre och förstörde scenariot för dom andra, vilket jag verkligen ångrar grovt. Utöver detta fanns det även en missuppfattning kring situationen med Syrianska. Vi hade inte krig med dom enligt vår "sida" eller nån konflikt med dom, trots att vi tydligen stod på deras lista. Eftersom ingen berätta eller nånting hände ig innan så trodde vi att dom "skämtade" för vi inte visste om de, vilket ´lede till att vi inte var förberedda på situationen. Detta skapade ytterligare förvirring och gjorde det svårare att förstå hur vi skulle hantera scenariot. Jag vill vara tydlig med att jag tar fullt ansvar för mitt agerande och att jag verkligen ångrar att jag förstörde scenariot genom mitt sätt att spela. Jag förstår att jag skulle bara hoppat ut direkt och visa dom mer respekt och hållt uppe händerna tidigare än vad jag gjorde. Jag har lärt mig av detta och kommer framöver att ta RP mer seriöst, vara mer uppmärksam och agera mer "professionellt" i liknande situationer.

Jag hoppas att ni kan ta tänka på min historik när ni tar ert beslut, att detta var ett enstaka misstag även fast jag förstår misstaget. och att ni kan överväga att ge mig en andra chans. Jag är verkligen ledsen och ångrar verkligen för det som hände och vill inget annat än att få möjligheten att visa att jag kan förbättra mitt spel och följa reglerna framöver.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jZjFG1IByG2eAZF5z?invite=cr-MSxCZXMsMTY5NjA5MzYz

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka