Nekad williamrs6 | Medlem ansökning [LIL M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamrs6

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982701659/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? RSminas117

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär är 25 år gammal och är nyinflyttad i staden, han gillar fina bilar och att arbeta. han gillar att spela fotboll och mekka med fordon. han är singel och letar efter en fruga. han försöker att inte hamna snett eftersom han inte har så mycket pengar så han ska försöka bygga upp sitt liv på nytt i staden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en seriös rp snubbe. jag är ofta aktiv och kommer hjälpa till att utveckla servern. jag hade en egen server som jag delade med en vän som hette lundgrens RP så jag är erfaren. vi snittade ca 40 spelare om dagen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? eftersom ni har många spelare och min vän toby tipsade om denna server

Hur hittade du Unive? min vän toby tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra det så seriöst och verkligt som möjligt för att ha så kul som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli antingen polischef eller boss för något gäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka