Accepterad Williamm06 | Ansökan till Servervakt [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm06

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Hammaren#0873

Ange ditt födelsedatum 7 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Kommer vara aktiv mellan 16:00 till 23:00 på måndag till fredag
På helger kan de vara mellan 12:00 till 03:00
Lov kan det vara all mellan 12:00 till 05:00 eller andra tider.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem på unive i typ 1 år på unive och inte spelat på nån annan server tidigare har bara spelar på unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1080814594429292594/1087400154493104249/Ban.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till så att serverns rp ska hållas på en bra nivå det gör man igenom att banna/kick alla som ska hålla på lalla som bara förstöra bra scnarion genom att hets ooc eller att skricka ingame eller att vdm och göra andra regelbrott som bara förstör för rp på servern och dom kommer jag banna eller kicka bror på vad det är för regel brott så kommer det leda till en ban eller kick är det lall så kan man börja med en kick kommer dom igen och forsätter så bannar jag dom med en /svban (ID) (anledning) annars använder jag mig av en /kick (ID) (anledning)

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill att rp ska hållas på en bra nivå och det ska inte vara nån lall detta ska vara en bra rp server inte nått lall på servern det ska bort jag ska se till så att alla som lallar och förstör rp nivån kommer jag kick/banna efter som dom inte ska vara hör för lalla dom ska vara har för att se till så rp nivån ska drivas framåt och hållas på en bra nivå det ska jag jobba hårt för att se till att detta ska hållas.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att du ressar dig själv bara för att vinna ett skott scnario eller liknade eller att du ressar din kompis bara för att han dog eller för att ni lallar och slåss eller liknande det är en grov sv absue som man kan göra som sv detta ska man få ban på direkt efter som den är ett stort relegbrott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka