Nekad Williamm | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? william

Vad heter du på discord? williamm#6288

Hur gammal är du? 08

Hur länge har du spelat på Unive? 1 1/2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo, jag kommer utveckla jobbet igenom att se till så vi har aktiva spelare både ooc och ig. jag kommer dessutom föra in massvis med strippare så folket får vad dom vill och klubben blir en stor succe. eftersom klubben har en av dom äldsta byggnaderna i unive så tänker jag att jag vill göra om ifall jag får tillåtelse av Jobb ansvariga eller högre. jag kommer dessutom bara anställa seriösa rpare och mogna. inte en 12 årig som går runt å skriker som strippa., bartender etc. Min rp som chef kommer vara på en hög och mogen nivå, jag ser till så firman utvecklas så gott som möjligt med hjälp av alla mina erfarenheter och kunskap inom chefsjobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på Lindroths och bitr på flertals firmor, dessutom P-A. Jag har varit högre än erfaren på, allstars, marjalisas, malmkvist, bahamas mamas, båtbolaget och Auto Experten. Jag har dessutom varit jobb ansv så jag vet hur man för fram bra aktivitet i discorden, och för fram många roliga events så vi för in fler kunder, anställda osv... Jag har en hög rp nivå, seriös och mogen rp.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 16:15-00:00
Tisdag 14:15-00:00
Onsdag 16:05-00:00
Torsdag 16:15-00:00
Fredag 14:15-04:00
Lördag: 13:00-06:00
Söndag 14:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.