Nekad Williamm | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Williamm

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
103
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449891970/

Ditt Hex-ID: 11000011d2f1a82 (Hex)

Vad är din discord tagg? Williamm#6288

Vem var det som bannade dig? rozi

Bild på banmeddelande: klockrent.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig pågrund av att i deras ögon perspektiv så såg min rp väldigt dålig ut. På mitt perspektiv så körde jag ej in i personen på piren med mitt fordon. Han är min polare både IG och ooc och vi har varit kompisar IG i flera veckor nu! hade aldrig viljat köra på han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka iväg ifrån piren för en kille körde in i min kompis väldigt mycket med sin bil osv och jag ville köra efter och reda ut det. men då var min polare bengan (åke olofsson) nära bilen och i mitt perspektiv så åker jag förbi han men på Roziiis perspektiv så vdmar jag han!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja på klippet ser man ju att jag gör fel igenom att vdma, alltså använda mitt fordon som ett vapen t.ex. men i mitt perspektiv så kör jag ej in i han men jag kör förbi han och åker väldigt nära men jag nuddar han ej!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för allt möjligt men dem bannsen var över 8 månader sen och jag har lärt mig väldigt mycket av dem! Det är därför min rp är så kunglig! ;)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kört lite långsammare och mer varsamt istället för att gasa iväg. Jag kommer tänka på det tills nästa gång!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka