Inaktuell williamlj | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamlj

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: .ankanpataket

Ange ditt födelsedatum 25 September 2009

Varför ska just du bli staff? Har mycket erfarenheter med staff yrket där jag vill vara för att hjälpa servern samt teamet för att få servern till en bättre plats där alla lallare inte ska vara kvar på servern som bryter mot reglerna och inte tar emot de varningarna de har fått.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? För mycket skjutningar på servern där många ser servern som en lall server med alla montage o allt vill att de som kör på server ska tänka jag vill börja på unive ist för fy vilken lall server

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Så mer så bättre så mer som håller koll på servern vi har 200+ personer som vi behöver hålla koll på så alla kan hålla koll på en plats ist för 30 platser samtidigt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Vi medlemar ser staffs som en förrebild så man ska agera professionellt för att mer medlemar ska bli staffs o hjälpa servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ska balansera de som jag alltid gör har jag skola går jag till skolan sen sätter jag mig o spelar fivem som jag har gjort i 2-3 års tid nu. har inga problem att göra samma sak i 1-2 år till

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 9feb till 15 mars en månad ungefär

Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolut

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka