Nekad williamk | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamk

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? olofkgustavsson#0915

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Olof. Olof är förr i Sverige men bestämde sig för att flytta till USA ett tag. Nu har han kommit tillbaka. Hans favorit färger är svart och röd. Han är 1,80cm lång och är 23 år. Han var kriminell i USA och bestämde sig för att flytta tillbaka till Sverige för att få en nystart. Olofs intressen är mest golf. Men han gillar också bilar. I USA var han en bil samlare och hade ett dussin bilar. Olof är inte så känslig men kan bli arg över småsaker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på Rp Gillar att spela mycket så kan vara inne på servern var-varannan dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte förstöra för sin motpart (den eller de man spelar med) Om man ser någon som kanske ligger skadad på marken så kan man hjälpa den. (förstod inte riktigt frågan men skrev som jag tolkade den)

Hur hittade du Unive? Jag såg den först i fönstret i fivem, sen såg jag att cosmo spelade på den och han brukar spela på bra servrar så jag tänkte att jag kunde testa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka