WilliamJW14
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016412708/
Vad är ditt namn i verkligheten? 11000013ef38624
Vad är ditt discord namn? !WilliamJW14#2809
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Ahmed och han kommer vara kriminell. han växte upp i ett trasigt hem där de var fattiga men de skulle resa till Sverige. Han har haft det svårt i livet och när han flydde till Sverige så dog hans pappa och mamma på vägen så nu är han ensam och är 23 år gammal försöker få ett job men misslyckas. Han skaffar vänner och vännerna är inte så bra de håller på med dråger så han går med de och vill starta ett gäng. Abdi har ett intresse om fotboll han och hans grabbar brukar lira lite fotboll, gillar även att använde pistoler.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för att jag är seriös inom rp och vet hur man rpar har rpat i runt 2 år och har + 2000 h inom five m och jag kan bidra bra rp inom servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag kommer vara aktiv och det kommer vara den ändå server jag kommer spela på. Det är en av de roligaste servrarna jag har kört på.Vill ta alla fördelar med att vara WL genom att göra en ansökan om polis. Och kanske senare i framtiden ansöker jag om staff.
Hur hittade du Unive? Jag har hört att denna servern är bra av många av mina kompisar som har wl.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp är att bli professionell och hjälp andra person inom rp så de kan ta inspirationer av mig. Jag vill utveckla mig och andra person med rollspelet så det blir så roligt som möjligt. Jag har bra erfarenheter inom den kriminella värden inom rp och inom polis.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag kör på denna servern just nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? 11000013ef38624
Vad är ditt discord namn? !WilliamJW14#2809
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Ahmed och han kommer vara kriminell. han växte upp i ett trasigt hem där de var fattiga men de skulle resa till Sverige. Han har haft det svårt i livet och när han flydde till Sverige så dog hans pappa och mamma på vägen så nu är han ensam och är 23 år gammal försöker få ett job men misslyckas. Han skaffar vänner och vännerna är inte så bra de håller på med dråger så han går med de och vill starta ett gäng. Abdi har ett intresse om fotboll han och hans grabbar brukar lira lite fotboll, gillar även att använde pistoler.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för att jag är seriös inom rp och vet hur man rpar har rpat i runt 2 år och har + 2000 h inom five m och jag kan bidra bra rp inom servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag kommer vara aktiv och det kommer vara den ändå server jag kommer spela på. Det är en av de roligaste servrarna jag har kört på.Vill ta alla fördelar med att vara WL genom att göra en ansökan om polis. Och kanske senare i framtiden ansöker jag om staff.
Hur hittade du Unive? Jag har hört att denna servern är bra av många av mina kompisar som har wl.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp är att bli professionell och hjälp andra person inom rp så de kan ta inspirationer av mig. Jag vill utveckla mig och andra person med rollspelet så det blir så roligt som möjligt. Jag har bra erfarenheter inom den kriminella värden inom rp och inom polis.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag kör på denna servern just nu.